Avatar billede pustefisken Nybegynder
26. august 2004 - 14:29 Der er 6 kommentarer

seriel kommunikation med mobiltelefon

hvordan, og i hvilket sprog, kan jeg skrive et program til en mobiltelefon der kan kommunikerer med et serielt interface (en måleenhed) ?
Avatar billede arne_v Ekspert
26. august 2004 - 14:34 #1
Jeg tro at langt det meste af den slags skrives i C eller C++
Avatar billede freehelp Praktikant
26. august 2004 - 14:52 #2
Avatar billede pustefisken Nybegynder
26. august 2004 - 14:58 #3
det skal nok passe!
jeg står og skal bruge et svar i denne uge - så jeg har travlt. Er helt ubekendt med eksperten - så jeg har prøvet lidt forskellige steder.
Avatar billede freehelp Praktikant
26. august 2004 - 15:06 #4
Du bør jo så lukke de andre så folk kan følge bedre med.
Smid et svar i de andre og acceptere det.

Er det om samme problem så bare hold det nyeste åbent :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
26. august 2004 - 15:55 #5
pustefisken>

Kender du noget til C/C++ ?

Hvis ikke er det ret håbløst at lære seriel kommunikation programmering i C/C++
på en uge !
Avatar billede pustefisken Nybegynder
26. august 2004 - 16:38 #6
Arne: Det er faktisk ikke meningen det er mig der skal lave det - det er en opgave jeg skal have løst - så kan du hjælpe lad mig endelig hører fra dig.