Avatar billede rosenberg Nybegynder
25. august 2004 - 16:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hmm hvor er grænsen?

Undskyld mig.... Men skal der ikke gribes mere ind over for hendelser som denne http://www.eksperten.dk/spm/523008

Jeg syntes snart i må oppe jer... Hvad skal E med sådan en bruger ?

/rosenberg
Avatar billede snowball Novice
25. august 2004 - 16:39 #1
"Jeg syntes snart i må oppe jer"

Det ryster mig gang på gang at folk tror vi sidder her 24/7/365 og overvåger _alle_ spørgsmål der bliver oprettet, og tjekker _alle_ brugere for om de nu evt. laver noget de ike burde. Vi CoAdmins er almindelige mennesker der enten har arbejde eller uddannelse at passe ved siden af Eksperten, og vi kan umuligt være alle steder på én gang.

At vi fanger "skurkene" afhænger i høj grad af at I hjælper os ved at anmelde folk når de misbruger Eksperten. Brugeren dark-devil har aldrig været anmeldt og chancen for at vi tilfældigvis støder på det pågældende spørgsmål, er ikke specielt stor.

Snowball / CoAdmin (der er en smule harm over at få sådan en kommentar smidt i hovedet)
Avatar billede freehelp Praktikant
25. august 2004 - 17:16 #2
Synes den er lidt tynd rosenberg!
Co'erne har også et liv udenfor eksperten. Hvorfor ikke bare anmelde brugeren istedetfor at oprette en meningsløs tråd :-)
Avatar billede eagleeye Praktikant
25. august 2004 - 17:37 #3
Hvis brugerne i spørgsmålet ikke føler sig snydt af dark-devil og dermed anmelder ham, hvorfor så få højt blodtryk over det?
Avatar billede crashdummy Nybegynder
25. august 2004 - 21:20 #4
Syntes det lugter lidt af intern joke...

P.s. rosenberg, siden du følte det var absolut nødvendigt med dette spørgsmål, så HAR du vel anmeldt for laaaang tid siden?
Avatar billede rosenberg Nybegynder
25. august 2004 - 21:36 #5
Jeg undskylder.
Jeg må indrømme at jeg blev så forarvet, at jeg lod mig påvirke negativt og der ved skrev dette indlæg.

/rosenberg