Avatar billede mnow Nybegynder
25. august 2004 - 13:57 Der er 2 kommentarer

at modtage net send med ikke at kunne afsende

Hey er der nogen af jer der kender en måde man kan lukke for net send på sådan at brugerne ikke kan skrive mere ? dog skal de stadigvæk kunne modtage da får en del beskederne den ved igennem som de SKAL HAVE. hvis i kender en god løsning så smid den lige :)
Avatar billede snowball Novice
25. august 2004 - 14:04 #1
Det er jeg ret sikker på du ikke kan eftersom det er den samme service (Messenger) der bruges til både at sende og modtage beskeder.
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. august 2004 - 14:04 #2
såvidt jeg husker (men er ikke helt sikker) så kører net send over netbios. Hvis du slår den fra, så vil net  send ikke virke. (det vil fildeling og print deling heller ikke, hvilket nogle vil betragte som en fejl og andre som en god ting) Det betyder så at du må finde andre måder at sende til brugerne på