Avatar billede bamzen Nybegynder
25. august 2004 - 10:31 Der er 1 løsning

Reader felter + Grupper ND 6.5.1

Normalt er det sådan, at ser man et view der indeholder dokumenter med readers felter - så vises kun de dokumenter man har rettigheder til at læse  - både på web og i notes.

På nd6 har jeg et view som indeholder dokumenter der har readers felter som indeholder grupper af brugere der har adgang til at læse dokumentet. Når jeg ser denne liste på web, ser jeg samtlige dokumenter, først når jeg klikker mig ind på dem, kommer den med login form samt besked om at jeg ikke har adgang.

Nogle der har en ide til hvad der går galt?

Kan domino 6.5.1 ikke håndtere webvisningen, når det er grupper der står på dokumenterne? (Det mener jeg bestemt at domino 5.0.X godt kunne....
Avatar billede bamzen Nybegynder
25. august 2004 - 12:01 #1
Problemet er løst, det var simpelthen et problem med Internet Explorers cache