Avatar billede larsbek Nybegynder
28. februar 2001 - 11:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

msoe.dll mangler i outlook express

når jeg starter outlook express skriver den at:

Outlook express kan ikke startes, fordi MSOE.DLL ikke er fundet. Outlook express er muligvis ikke installeret korrekt.

Jeg har prøvet at installere explorer 5 gange med forskellige disk og downloads. Jeg har prøvet at downloade msoe.dll og kopiere den fra anden computer og placere den i outlook express directory. Jeg har været inde i regedit og fjerne en masse filer (efter hjælp på microsoft side).  Men ligelidt hjælper det, kan I hjælpe ?
Avatar billede larsbek Nybegynder
28. februar 2001 - 11:35 #1
jeg bruger nyinstalleret win 2000
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. februar 2001 - 11:41 #2
Prøv af afinstallere programmet og installer det igen. Jeg har haft et lign. problem... Men en grundinstallation kan måske hjælpe.
Avatar billede larsbek Nybegynder
28. februar 2001 - 11:44 #3
jeg kan ikke afinstallere det helt (så explorer ikke kan køre) men jeg har prøvet at afinstallere på normal hvis i kontrolpanel. Men den originale explorer blev jo installeret med windows 2000

Hvad gør jeg ?
Avatar billede dade Nybegynder
28. februar 2001 - 11:45 #4
eller du kan kopier den fra cd eller de disketter du sidder med, og selv smide den ik´nd hvor den skal ligge

C:\\Programmer\\Outlook Express

Dade
Avatar billede larsbek Nybegynder
28. februar 2001 - 11:52 #5
det har jeg prøvet, den siger stadig den ikke kan finde den ???
Avatar billede dade Nybegynder
28. februar 2001 - 12:07 #6
har du ICQ så kan jeg sende den til dig

ICQ # 24047598
eller en hotmail ??
Avatar billede larsbek Nybegynder
28. februar 2001 - 12:11 #7
larsbek@hotmail.com

Men tror du det er bedre end det jeg hele tiden har gjort ? jeg har jo prøvet at downloade en ny og prøvet at kopiere den fra en anden pc ?
Avatar billede dade Nybegynder
28. februar 2001 - 12:14 #8
jeg ved det ikke, men det har virket for mig engang !!

Avatar billede larsbek Nybegynder
28. februar 2001 - 12:18 #9
har du sendt den ?
Avatar billede dade Nybegynder
28. februar 2001 - 12:22 #10
ja men af en eller ande grund må din hotmail ikke modtage den, så jeg får den bare tilbage igen !!

underligt for der er ikke nogen forklaring hvorfor jeg ikke må sende den!!
Avatar billede jnymark Nybegynder
26. marts 2004 - 11:49 #11
jeg har samme problem.
Blev der fundet en endelig løsning for larsbek ????
jnymark