Avatar billede t-hviid Nybegynder
24. august 2004 - 13:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fejl når der opdateres fra templates

Jeg får en fejlmeddelse når jeg ændre i min template og den skal opdatere mine  dokumenter. Se fejlmeddelsen her: http://tommashviid.dyndns.dk/fejl/fejl.jpg
Avatar billede bojohansen Nybegynder
24. august 2004 - 14:32 #1
Prøv lige en update hvis du ikke allerede har gjort det :

http://www.macromedia.com/support/dreamweaver/downloads_updaters.html
Avatar billede t-hviid Nybegynder
24. august 2004 - 14:34 #2
Det er Dreanweaver MX og det har virket men er så begyndt at komme med fejlmeddelsen.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
24. august 2004 - 14:35 #3
Yep, men der findes en update til DW 6.1, har du installeret den?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
24. august 2004 - 14:37 #4
Og HUSK at slå ANTIVIRUS fra mens der installeres eller opdateres noget som helst fra macromedia!!!
Avatar billede t-hviid Nybegynder
24. august 2004 - 14:48 #5
Jeg prøver om dte kan hjælpe ;-)
Avatar billede t-hviid Nybegynder
24. august 2004 - 14:51 #6
Det hjalp desværre ikke !
Avatar billede bojohansen Nybegynder
24. august 2004 - 14:55 #7
Så kopier hele koden fra den side som skaper problemer her ind
Avatar billede t-hviid Nybegynder
24. august 2004 - 14:55 #8
Jeg har nu slettet mit site også oprette det igen. Nu virker det :-)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
24. august 2004 - 14:59 #9
Huh, den var ny. Det har jeg aldrig oplevet før.
Normalt er det en update fejl, eller brugeren har kommet til at slette/ændre i en af de linier som fortæller DW hvordan Templaten er sat sammen.

Læg et svar og accepter dig selv så spørgsmålet bliver lukket
Avatar billede t-hviid Nybegynder
24. august 2004 - 15:02 #10
:-)
Tak for indstatsen!