Avatar billede rodding Juniormester
24. august 2004 - 11:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ved oprettelse af ny bruger.

Konstatering: Jeg er helt grøn ud i det her.

Når jeg i vælger "Register" for at oprette en ny bruger får jeg et vindue op som hedder "Choose Certifier ID".
Hvis jeg f.eks. vælger admin.id kommer der et nyt vindue som med teksten " The ID file is not a Certifier ID file and cannot be used to issue certificates"
Avatar billede rodding Juniormester
24. august 2004 - 11:20 #1
Og spørgsmålet er så selvfølgelig, hvordan kommer jeg videre?
Avatar billede michaelc Nybegynder
24. august 2004 - 11:24 #2
Brug "cert.id" istedet
Avatar billede rodding Juniormester
24. august 2004 - 11:59 #3
Tak for det, hvis du lige smider et svar så er der afregning.....
Avatar billede michaelc Nybegynder
24. august 2004 - 13:13 #4
Ok, Takker :-)
Avatar billede leif Seniormester
16. november 2004 - 23:43 #5
admin.id er den første person der blev oprettet på serveren ! Dvs. 1 person og cert.id eller OUcert.id afhængig af om I kører med OU på serveren, er certifier !