Avatar billede havmaage Juniormester
24. august 2004 - 09:51 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

køb af domæne og evt. mini hotel

Hej!
hvor er det bedst billigst at registrere et domæne navn og evt,. købe web hotel, måske med php/mysql og email afhænigt af prisen.

anbefalinger ønskes da det er første gang jeg er ude på dette område.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2004 - 09:57 #1
Prøv at søge lidt på denne side:
http://www.findwebhotel.dk/
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2004 - 10:01 #2
www.device.dk har gode priser og god service
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. august 2004 - 11:21 #3
Hvad ser du på pris eller oppetid/service?
Avatar billede thomashove Nybegynder
24. august 2004 - 13:56 #4
hos http://www.b-one.net/ får du

webhotel til 9 kr./mnd (oprettelse 90 kr.) med alt hvad du behøver.
Ved oprettelse af webhotel er domæne registrring gratis
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. august 2004 - 14:21 #5
hvis du skulle vælge et billig webhotel, vil jeg klart anbefale dig at vælge en af de store
b-one
cliche
web10
surftown
og lign. selvom disse firma for meget kritik kan du risikere at vælge et lille firma som så ikke får det til at kører rundt og lukker ned 4 måneder efter du har købt et webhotel, dette er jo ikke særlig smart, så vælg et veletableret firma. Men husk du får hvad du betaler for.
Avatar billede fxj Juniormester
24. august 2004 - 17:52 #6
Jeg vil ikke anbefale cliche og web10.
Jeg har haft et hotel hos web10 i et år nu. Der er, på trods af flere henvendelser, ikke lykkedes dem at få mine sider til at virke. Nogle syntes de er gode - jeg gør ikke

Da jeg flyttede fra cliche prøvede de tre gange at skrive til min nye udbyder, at domænet skulle flyttes tilbage. Det er useriøst og wannafind.dk fortalte, at de havde oplevet det flere gange. Jeg har ikke så mange erfaringer med cliche ud over det. Da jeg havde flyttet en hjemmeside til dem og de efter tre dage slettede databasen, tænkte jeg: "nåja - 200 ud af vinduet", hvorefter jeg skyndte mig at flytte igen

Jeg har gode erfaringer med:
enavn.dk: lidt dyre, men meget stabile
wannafind.dk: Godt. De ting man betaler for virker, men deres support syntes jeg fejler nogengange

Har netop oprettet et hotel hos http://www.danhost.dk Indtil videre er jeg tilfreds - også med prisen.

Mit råd er: Lad være med at lade dig lokke af den billige pris. I prisintervallet DKK 50-75/md er der masser af muligheder. Og det er staig en begrænset udgift.
Avatar billede havmaage Juniormester
25. august 2004 - 09:31 #7
Tak for jeres svar, nu har jeg lidt at arbejde med, lige hvad jeg skulle bruge,
Avatar billede sorenbs Nybegynder
27. august 2004 - 13:48 #8
wannafind.dk er god til den professionelle del
til den mere private/mindre professionelle afdeling, vil jeg klart andbefale www.unoeuro.dk Det er wannafinds billigudgave
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
13. september 2004 - 21:39 #9
concor.dk