Avatar billede human900 Nybegynder
23. august 2004 - 14:42 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

undermenu i CSS

hejsa - sidder med en menu som er ved at være klar. Nu mangler jeg undermenu (sub) og ved ikke lige hvordan ..
www.skiakademiet.dk/test/
Avatar billede miss-g Seniormester
23. august 2004 - 19:08 #1
Det letteste er at lave menuen i Dreamweaver - jeg mener - hvis du vil have effekter på ligesom  nu.

Ellers ligger der en udemærket funktion i Dreamweaver, hvor man kan lave en menu med submenu, men det er med farve som baggrund og rammefarve...
Avatar billede miss-g Seniormester
23. august 2004 - 19:10 #2
http://www.mainland.se/index.htm

Spalte 3 øverst:
Dreamweaver MX menu
Avatar billede human900 Nybegynder
23. august 2004 - 21:30 #3
okj- men hvis jeg skal bygget den på den kode jeg har i forvejen ? se linket ?
Avatar billede miss-g Seniormester
23. august 2004 - 23:58 #4
Du skal sikkert ud i noget javascript, så hvis der ikke kommer svar her, så opret det igen under javascript.

Du kan bare afvise mit svar, da det ikke lyder til at det er den løsning du søger.
Avatar billede human900 Nybegynder
24. august 2004 - 00:04 #5
okej - men tak alligevel --men hvis du kigger på min kode, kan du se at jeg bruger CSS men kan jeg så oprette en submenu ligge efter ....
Avatar billede miss-g Seniormester
25. august 2004 - 10:41 #6
Sidder lige og leger med din side i Dreamweaver, og man kan godt sætte submenu på, ligesom i det link jeg lagde...

Ser lige om jeg kan lave et eksempel.
Avatar billede miss-g Seniormester
25. august 2004 - 11:06 #7
Her er mit eksempel (lavet i Dreamweaver):
http://www.nicolin.dk/div/ski/index.htm

Der ligger en fil ved som er hele javascriptkoden/menuen.

Så det kan altså lade sig at gøre, ved ikke om der er andre måder...
Avatar billede human900 Nybegynder
25. august 2004 - 13:16 #8
VED du hvad : du er sgu hel go`. Du får alle pointene, og jeg snupper lige dine koder ( hvis det altså er iorden ? ).
Tak for din tid...
Avatar billede human900 Nybegynder
25. august 2004 - 13:25 #9
"Der ligger en fil ved som er hele javascriptkoden/menuen" - må jeg låne den ??
schoenberg@os.dk ...
Avatar billede miss-g Seniormester
25. august 2004 - 14:16 #10
Ja, jeg sender hele mappen til dig.

Tak for point - glad for at jeg kunne hjælpe *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
25. august 2004 - 14:20 #11
Nå - jeg kunne ikke sende den vedhæftede fil, så du kan downloade den her i stedet:
http://www.nicolin.dk/ski.zip
Avatar billede human900 Nybegynder
25. august 2004 - 16:38 #12
okej - mange tak...