Avatar billede noopen Nybegynder
22. august 2004 - 14:47 Der er 6 kommentarer

Font problem,

Jeg har et problem på min side, www.teamtp.1go.dk , det er det at når folk uden Fonten Dark crystal ser siden er det hele skrevet med Times new roman eller noget lignende, og det ser ikke just godt ud, så bare om man kan dolle eller noget med en font, så andre kan se skrift typen, uden de skal gå ind på en site og hente den ?..

Tak på forhånd

Daniel R. Jensen
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. august 2004 - 14:56 #1
Hvis du bruger den slags special fonte som kun ganske få har, så vil det være sodan. Alternative, kan du lave skriften om til grafik i stedet for font. Dette bliver meget tungere, men alle kan se fonten som den er. Denne løsning bør du kun anvende hvis du bruger specialfonten i enkelte overskrifter
Avatar billede nicklasb Nybegynder
22. august 2004 - 15:02 #2
du kunne eventuelt også finde en "almindelig" skrifttype der minder om den, eller blot en der ikke gør siden så grim igen, og så vælge den som næste i font-family -rækken.. ?!!
Avatar billede noopen Nybegynder
22. august 2004 - 15:24 #3
hmmm det der med det grafike er jo godt nok, men jeg mener der er en måde man kan gøre det sårn at folk unden skrift tyben kan se det..
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. august 2004 - 15:27 #4
Ja da

Du incorperere fonten i billederne, og laver nye billeder der hvor fonter ikke sidder oven på et billed. Det duer selvfølgelig ikke hvis alt din tekst er med denne font
Avatar billede noopen Nybegynder
22. august 2004 - 17:03 #5
ikke helt det jeg mener men WTf :)..
Avatar billede roenving Novice
22. august 2004 - 20:26 #6