Avatar billede freekyzone Nybegynder
22. august 2004 - 14:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word genstarter hele tiden

Hej,

hvad er grunden til at word konstant genstarter.
Har jeg noget spyware/andet skidt?

Den melder om fejl, hvorefter det genstarter.

Geninstall har ikke hjulpet.....
Hvad er der galt?

Se fejlen her: http://www.2hfbsek.dk/Wordfejl.jpg
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2004 - 14:36 #1
Aner det ikke, men har du prøvet at indsende fejlrapport, nogle gange får man så et link tilbage man kan gå ind på så kan man se forslag til hvad der kan være galt?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
22. august 2004 - 14:55 #2
Prøv at fjerne normal.dot (eller omdøb den) så der dannes en ny. Den gamle er muligvis ødelagt.
Det samme gælder såfremt du har andre dot filer som er tilknyttet. Omdøb eller fjern dem så er der en chance for en løsning.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
22. august 2004 - 17:46 #3
Jeg vender tilbage - forsøger lige...
Avatar billede freekyzone Nybegynder
05. september 2004 - 11:09 #4
Nix intet virkede - endte med at måtte formatere, hvorefter det nu virker.

Tak for forsøget på hjælp - men formatering var det eneste jeg kunne finde som hjalp.