Avatar billede fjorbak Forsker
22. august 2004 - 11:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Reklamer popup

Er det virkelig rigtigt at hvergang man klikker på et link så skal man have en reklame, her det gratis tilbud, jeg fik på et enkelt besøg 19 popup er det den nye stil???

Jan Fjorbak
Avatar billede snowball Novice
22. august 2004 - 11:53 #1
Hvis du ikke tillader at Eksperten må lave en cookie på din PC, så kan reklamerne nemt blive et problem. Hvis Eksperten må lave en cookie på din PC, så bør du kun få pop-up'en max én gang pr besøg.
Avatar billede Kengun Praktikant
22. august 2004 - 13:16 #2
http://toolbar.msn.no/ og/eller http://toolbar.yahoo.com så kan du si farvel til alle popups :)
Avatar billede snowball Novice
22. august 2004 - 13:21 #3
http://toolbar.google.com/ er også udemærket. Kører man med WinXP og bruger IE, så får man også en pop-up blocker ved at installere SP2.

Men som sagt, så er problemet som regel at du ikke tillader Eksperten at lave en cookie på din PC.
Avatar billede Kengun Praktikant
22. august 2004 - 13:38 #4
jeps, google toobar er også ret god (jeg har dem visst indstalleret alle 3 ;) men du skal bare huske på at slå til "google popup blockeren" (den er ik aktiveret som default).
Avatar billede Kengun Praktikant
22. august 2004 - 13:39 #5
Kom lige på at Yahoo toolbar også har en ret god Anti-spyware funktion :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. august 2004 - 17:46 #6
fjorbak> Det er pga cookies, som snowball skriver.. hvis du har en firewall installeret, kan det godt være, at den blokerer for cookies.. ellers check dine IE indstilliger..

kengun> Jeg bruger Opera, hvor jeg kan disable popups.. men jeg er interesseret.. hvilke "Anti-spyware funktion" er der i Yahoo toolbar ?
Avatar billede Kengun Praktikant
22. august 2004 - 20:10 #7
thesurfer> jeg ved desværre ik så meget andet end at den hedder "Yahoo! Anti-Spy". Den kører ik "live" men må startes manuelt ved at klikke på en "knap". Ellers synes jeg den scanner ret fort og den er et godt supplement til AdAware og Spybot Search & Destroy.
Avatar billede melange Nybegynder
22. august 2004 - 23:21 #8
Kan ikke lade være med også at smide et link til firefox :)
http://getfirefox.com

Den har også alle tiders popup-blokker, men popup er *langt* fra den eneste grund til man bør skfite IMO :)
http://www.switch2firefox.com/whyswitch/
Avatar billede fjorbak Forsker
14. oktober 2004 - 20:46 #9
jfj
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. oktober 2004 - 00:08 #10
C:\>jfj
Forkert kommando eller filnavn

C:\>_