Avatar billede stylle Nybegynder
27. februar 2001 - 19:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3dmax animation + fejl??

jeg er lige started med 3dmax og har 2 problemer:
1) Når jeg har lavet en animation(avi),er der kun en frame når jeg prøver at afspille den?ps.Jeg har valgt active time.
2) Jeg her nogle gange været udefor at skærmen går i blå og skriver:
Stop:lang hex code.
KMOD_EXCEPTION_NOT_HANDLED

STARTER LARING AF  DEN FYSISKE HUKOMMELSE
LARING AF DEN FYSISKE ER FULFØRT??

Help.....please

          venlig Hilsen stylle
Avatar billede cautoo Nybegynder
27. februar 2001 - 19:27 #1
1. Du skal gemme filen et sted på render siden INDEN du renderer og så skal du huske at fortælle den at det er alle billederne den skal rendere som du også indstiller på rendersiden
Avatar billede stylle Nybegynder
27. februar 2001 - 19:45 #2
jeg har valgt active sigment 0-100

jeg har også valgt hvor på hard disken den skal ligge avi filen..
Avatar billede stylle Nybegynder
27. februar 2001 - 19:47 #3
under render. render den også alle framene.når jeg så har gemt den og prøver at afspille den er der kun 1 frame(det er den sidste frame der er?)
Avatar billede cheater Nybegynder
28. februar 2001 - 11:04 #4
prøv at lave et screen-shot af din render-menu ( [ALT GR] + [PRINT SCREEN]) - så kan du gå ind i paint, - \"edit\" også \"paste\", og så send det til cheater@swamp.dk...
Avatar billede stylle Nybegynder
28. februar 2001 - 12:01 #5
det prøver jeg iaften!!!
Avatar billede maxxdigg Nybegynder
16. marts 2001 - 16:27 #6
1)Først går du op under rendering, og vælger Video Post. Herinde har du mulighed for at adde et scene event (I 2.5, som jeg kører, ligner det en tepotte) Her skal du vælge perspektivet, hvis du fx har et aktivt camera. Efter det, skal du klikke på Add Image Output Event, hvor du så skal vælge hvor du vil gemme den færdige film. Når det er iorden, skal du klikke på execute Sequence (den lille løbende mand oppe i toppen), og så burde den køre.