Avatar billede muffer Nybegynder
20. august 2004 - 08:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FTP i frontpage

Hejsa,

Jeg er lidt i tvilv hvordan Jeg skal formulere. så bær lige over med mig.

Jeg har længe kørt med dreamweaver, som har en slags ftp liggende, sådan så Jeg kan redigere min side "live" men vil nu gerne prøve frontpage, men Jeg kan tilsydenladende rediere online. Kan det være rigtigt.?

Hvis ikke så Hjæææælp

Mvh.

Muffer
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. august 2004 - 08:52 #1
Det kan du kun hvis dit web hotel supportere det. Det ksla supportere Frontpage Server extentions og det er der ikke ret mnge der gør, da det ogte giver lidt problemer med sikkerheden.

Ring til dit webhotel og spørg, men vær opmærksom på at Frontpage ligger en masse unødige filer op. Jeg bruger selv FTP til atuploade med, så kan jeg styre hvad der skal op og ikke
Avatar billede muffer Nybegynder
20. august 2004 - 09:01 #2
Tak for hjælpen ;-)
Avatar billede Kengun Praktikant
20. august 2004 - 11:06 #3
Flere og flere webhotel har nu støtte for Frontpage Extensions, men som Bufferzone skriver så kræves det at dette er indstalleret for at kunne redigere online (og også bruge publiserings funktionen der ligger i Frontpage). Men du kan jo forsøge at tage kontakt med dit webhotel og spørge om dem kan indstallere Frontpage Extensions (eller om du kan gøre det fra dit "kontrolpanel"). Det er vanlig at det koster lidt mere for at kunne køre med Frontpage Extensions. Min webhoteludbyder har støtte for både Frontpage Extensions og FTP så jeg er en af de heldige :)