Avatar billede jchris.dk Nybegynder
20. august 2004 - 00:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Spil.tv2.dk

Når jeg vil spille på tv2, så starter alt fint, men til allersidst hvor man ser alle borderne skriver den, der kunne ikke oprettes forbindelse til serveren.
Nogen der har nogle ideer :!:
Jeg køre Fedora Core 2 og mozilla-Firefox 0.9.1
Avatar billede squashguy Nybegynder
20. august 2004 - 00:18 #1
porten til serveren er spærret. de bruger vist portene 6700-7000 (tcp)
Avatar billede squashguy Nybegynder
20. august 2004 - 00:22 #2
hvis du ikke sidder bag en dedikeret firewallen, så prøv at kontroller dine iptables
Avatar billede jchris.dk Nybegynder
20. august 2004 - 00:26 #3
Jeg har åbnet alle porte i min router, og jeg kan spille hvis jeg stater op i windows.
Avatar billede squashguy Nybegynder
20. august 2004 - 00:33 #4
prøv at fyr denne af

ipchains -F output

så sletter du alle udgående restriktioner som måtte være sat
Avatar billede jchris.dk Nybegynder
20. august 2004 - 00:36 #5
virker ikke:
bash: ipchains: command not found
Avatar billede squashguy Nybegynder
20. august 2004 - 00:37 #6
iptables -F OUTPUT
Avatar billede jchris.dk Nybegynder
20. august 2004 - 00:43 #7
Det gjorde ingen forskel
Avatar billede squashguy Nybegynder
20. august 2004 - 00:46 #8
så prøv at flushe det hele, der sker næppe noget fælt, når du alligevel sidder bag en router

iptables -F

hvis det ikke virker, har jeg ikke lige nogen idé (men når det virker fra windows, må det jo være noget i linux som blokerer)
Avatar billede jchris.dk Nybegynder
20. august 2004 - 00:50 #9
Ingen forskel.
findes der en måde at tjekke om man har åbnet for de rigtige porte :?:
Avatar billede jchris.dk Nybegynder
20. august 2004 - 13:31 #10