Avatar billede christian-s Nybegynder
19. august 2004 - 16:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Billigste modtagelse af udenlandske kreditkort

Jeg leder efter den billigste løsning til at acceptere udenlandske kreditkort som bl.a. Visa, Master og American Express.

Danske PBS er for dyr, og da jeg udelukkende vil sælge i udlandet - specielt USA - vil en udenlandsk løsning være oplagt.

Forslag, erfaringer?
Avatar billede powernodes Nybegynder
19. august 2004 - 18:23 #1
paypal
Avatar billede whyme Nybegynder
19. august 2004 - 21:17 #2
Tror han mener et rigtigt system...

Så vidt jeg har set en masse steder, benytter mange Verotel (http://www.verotel.com/) jeg har dog ikke selv prøvet at sætte betalingsgateway elelr noget i den stil op før... så jeg har ingen praktisk erfaring, kun teoretisk.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
19. august 2004 - 21:19 #3
Kna du ikke bruge Ewire.dk ?
Avatar billede whyme Nybegynder
19. august 2004 - 21:52 #4
ewire/paypal er vel kun for medlemmer osv.?

Det klart fedeste er da at folk kan betale med dankort/visa/master/whatever uden at være medlemmer...

(evt. også have muligheden for ewire/paypal ved siden af)
Avatar billede big_ossi Nybegynder
19. august 2004 - 23:32 #5
Bruger du ewire er det ikke nødvendigt for dem der betaler at være medlem.

Det kan du evt læse mere om på ww.Ewire.dk
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
22. august 2004 - 12:17 #6
Hvis du ikke har et så stort produktsortiment, kna http://www.2checkout.com anbefales. De understøtter alle internationale kort, koster $49 i oprettelse og ingen månedlige gebyrer...
Avatar billede christian-s Nybegynder
22. august 2004 - 12:45 #7
Så vidt jeg kan se, vil 2checkout have 5,5% af alt salg og yderligere gebyr pr. transaktion!
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
22. august 2004 - 22:57 #8
christian-s >> Det er korrekt. Nu ligger 2CheckOut i den høje ende, men det er som regel prisen hvis du vil ha' en løsning der er billig at komme i gang med... De skal jo tjene pengene et sted...
Avatar billede ibleif Nybegynder
03. april 2005 - 10:54 #9
jes_petersen2: Hvis ud stadig læser i denne tråd, så ville jeg gerne høre om du stadig vil anbefale 2CheckOut?

.. og kunne da også være spændende at køre christian-s, hvad han valgte ?

// Ibleif
Avatar billede christian-s Nybegynder
08. maj 2005 - 12:17 #10
Jeg undskylder for forsinkelsen, tråden forsvandt i bunken.

Jeg endte med at benytte Wannafinds løsning, da den er enkel at have med at gøre. Jeg er dog stadig på udkig efter billigere løsninger - de hænger dog ikke umiddelbart på træerne.

Kan jeg tilbyde lidt points?
Avatar billede christian-s Nybegynder
19. maj 2006 - 19:52 #11
--