Avatar billede vsign Nybegynder
19. august 2004 - 14:10 Der er 4 kommentarer

Kan ikke brevflettet i opgraderet word 2003

Jeg har en PC med Win2K og oprindeligt office 2000 Premium installeret, nu har jeg valgt at opgraderer til Office 2003 Pro.

Jeg har så det problem at jeg nu ikke kan få lov til at brevflette fra en access database som jeg tidligere har kunne i office 2000. Jeg får en fejl meddelelse med teksten Datakilde kunne ikke åbnes. jeg kan ikke finde fejlen, nogen som har et forslag til hvad der kan være galt?

/vsign
19. august 2004 - 14:14 #1
Prøv at koble datakilden fra, og herefter vælge den igen.
19. august 2004 - 14:14 #2
Jeg formoder at der er tale om et eksisterende job, som tidligere har fungeret i Office2000.
Avatar billede vsign Nybegynder
19. august 2004 - 15:20 #3
Nej det er et helt nyt dokument, hvor jeg vælger databasen og vælger hvilken tabel jeg skal bruge og derefter for jeg at vide at Datakilde kunne ikke åbnes
Avatar billede mhp_dk Nybegynder
02. februar 2005 - 19:37 #4
Fik du løst dit problem ?
Havde du et mellemrum i dit gamle datakilde navn, var det sikkert det som 2003 ikke kunne finde ud af. Hvis du fandt ud af noget vil jeg gerne høre det.