Avatar billede mega-hawk Nybegynder
18. august 2004 - 11:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

webcam uden lys

æh davs.
Jeg har et Digi cam som også burde kunne køre som webcam.
Det er et Fujifilm EX-10
Det tager ganske gode billeder. Problemmet er så bare at når jeg vil bruge det som webcam er det hele totalt sort så man ik kan se noget alligevel.
Er der nogen som ved hvad jeg skal gøre for at få det til at virke? Har spurt mange steder nu og ik fået noget svar :o(
Avatar billede nopsen Ekspert
19. august 2004 - 05:29 #1
har du installeret det medfølgende software/drivere?
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
19. august 2004 - 07:11 #2
He he ja du kan være helt rolig c'følgelig har jeg installeret softwaren der til.
Det hele fungerer jo næsten også fint
De billeder jeg tager kan jeg sagtens gemme inde på min computer jo og jeg kan også godt køre det som cam osv, men det er bare ingen lys på :o(
Det skulle jeg da mene at den selv fandt ud af eller hvad?
Avatar billede nopsen Ekspert
19. august 2004 - 08:47 #3
ok så ved jeg det ikke desværre.
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
02. oktober 2004 - 15:23 #4
lukker