Avatar billede jo61 Nybegynder
18. august 2004 - 07:49 Der er 4 kommentarer

hvordan besvarer man anden bruger?

Jeg vil bare besvare titwenty med tak for dit gode råd, det har jeg nu anvendt, og har givet points men aner intet om, hvordan jeg kan kontakte dig da jeg er meget ny herinde, tusinde tak for hjælpen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. august 2004 - 08:45 #1
Du lægger blot en kommentar i dit oprindelige spørgsmål. Han får automatisk en email, når der kommer indlæg i spørgsmålet.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. august 2004 - 08:49 #2
Det er vist dette spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/530034
Det er vist smuttet mht at acceptere svaret, da det stadig er åbent.
Du lukker spørgsmålet ved at markere hans navn nede til venstre og trykke accepter knappen.
Avatar billede jo61 Nybegynder
18. august 2004 - 09:49 #3
takker tonnybrandt :0)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. august 2004 - 10:08 #4
Velbekomme :)