Avatar billede dorgbar Nybegynder
17. august 2004 - 22:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

spil relateret layout

jeg er igang med at lave et online rollespil i fantasy changren og besluttede mig for at designe en ny webpage. jeg kom frem til det enkelte og overskuelige layout her

http://www.plains.1go.dk/plains.jpg

men jeg syndes ikke det virker spil relateret, mere buisness agtigt.
Er der nogen der har nogle forslag?

-10 point for hver brugbar ide
Avatar billede dorgbar Nybegynder
17. august 2004 - 22:29 #1
http://plains.1go.dk/plains.jpg <-- prøv den istedet
Avatar billede dorgbar Nybegynder
17. august 2004 - 22:42 #2
plains.1go.dk/plains.jpg
Avatar billede dorgbar Nybegynder
17. august 2004 - 22:43 #3
den nederste virker
Avatar billede tubber Juniormester
18. august 2004 - 06:45 #4
Det ser da fedt ud, men der hvor der står Last News, det hedder da vist Latest News

Der kunne måske være en fadet baggrund ude under menu, noget taget fra spillet.....
Avatar billede dorgbar Nybegynder
18. august 2004 - 14:15 #5
ja tænkte jeg faktisk også på :]
men da spillet ikke rigtig er kommer så langt og vi kun har noget kode og nogle tilfældige 3d objekter, så vil jeg lige høre om du har nogle ideer til et fadeout billede
Avatar billede tubber Juniormester
18. august 2004 - 15:25 #6
du kunne tage noget scroll værk, sværd økser eller noget lignende i må ha en ide om hvad for charecter man skal kunne spille :)
Avatar billede dorgbar Nybegynder
18. august 2004 - 21:30 #7
jahh
Avatar billede dorgbar Nybegynder
06. januar 2008 - 16:20 #8
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2010 - 13:25 #9
ucoz.com