Avatar billede joki Juniormester
17. august 2004 - 21:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fritidssælger/partner med kendskab til IT søges

Jeg er i samarbejde med en web programmør ved at være fædig med et nyt webprojekt.
Siden henvender sig til en bestemt branche, der via hjemmesiden modtager ordre fra slutbrugere.
Der forfindes ca. 800 potentielle kunder i denne branche, hvor ideén skal sælges.
Det forventes at hver "kunde" faktureres for ca. 500 kr pr. mdr.
Der er minimal inverstering og når den enkelte kunde er i hus er din opgave tilsvarende minimal.
Jeg søger en person der har tid og lyst til at prøve at sælge denne idé.  Jeg har selv fuldtidsjob og forventer at beholde dette, så det er primært fritiden der skal bruges.
Din andel/indtjening vil ligge på ca. 20% af det der indtjenes, men det forventes at du har eller er interesseret i at bidrage med den server der skal hoste systemet.
Avatar billede clausbr Nybegynder
17. august 2004 - 23:49 #1
hvem skal det sælges til. hvad er det der skal sælges ???
altid velkommen til at kontakte mig på webmaster@freesub.dk
Avatar billede tt-dk Nybegynder
18. august 2004 - 00:38 #2
jeg er også meget interesseret i at høre nærmere...kan fanges på th@2media.dk
Avatar billede fckcasper Nybegynder
18. august 2004 - 16:17 #3
også her casper( snabel a )binzoo.dk
Avatar billede joki Juniormester
18. august 2004 - 18:07 #4
der er mailet svar på ovenstående. Nye spørgsmål besvares via mail eller her hvis de ikke bliver for lange
Avatar billede jenslykke Nybegynder
06. november 2004 - 14:39 #5
hvilken slags salg???
Telemarketing? opsøgende? erfaringer haves

telemarketing.
salg via Kontakt--> brev/mail---> Kontakt---> Ordre..  Nemmest
Produktet er ikke afgørende.

Bare selve konceptet holder..

Jenslykke(a)ofir.dk