Avatar billede pillpopper Nybegynder
17. august 2004 - 12:42 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

køb af webcam

Hej er der en der ved om dette webcam er et godt webcam til den pris 139kr den indeholder ifølge beskrivelsen:
24 ægte farver. 3000.000 pixels. PLA/NTSC software. USB uotputforbindelse. Automatisk lysfølsomhed og farvejustering.

Det eneste jeg skal bruge den til er at se andre på via. internettet samt tage et billede el. 2 eller lave en lille video hilsen og sende via. email.

Tror I at det bliver et godt billede med den størelse pixels da det jo er det vigtigste.

Anyone?

Mvh

pillpopper
Avatar billede pillpopper Nybegynder
17. august 2004 - 12:43 #1
glemte at sige at den meste skal bruges til min bærbare pc og ikke til den stationære.
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. august 2004 - 13:38 #2
hvilket webcam er det du beskriver, kan vi få et navn.
Derudover vil jeg nok vælge et webcam der er udviklet til bærbare og kan hænge på skærmen, som f.eks. philips' toUcam.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
17. august 2004 - 14:42 #3
Det hedder Sansun webkamera,ja jeg ville osse helst have et der kunne side fast med feks. en clips, men de er jo en del dyre dem jeg har set der kan sidde fast til en bærbar pc.
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. august 2004 - 14:48 #4
http://mypage.bluewin.ch/bm98/p740k/cam-basics.htm¨- har det selv og det er et utrolig godt kamera, kan sidde fast stort set alle steder.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
23. august 2004 - 06:39 #5
Hvor kan jeg/man købe dette cam henne og hvad kst. det?
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. august 2004 - 06:50 #6
så vidt jeg kan se er det kommet i en ny udgave og nyt designm nen stadig designet til at hænge på en skærm du kan se det her http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=42896
Avatar billede pillpopper Nybegynder
25. august 2004 - 15:19 #7
Hej det cam er desværre ikke med stereo som det helst eller skal være, har du et andet bud?
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. august 2004 - 15:21 #8
skal gerne lige kigge rundt :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. august 2004 - 15:22 #9
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=42894 den sammme model bare et tak størrer kan ikke lige se om den skulle ha stereo det må du lige selv undersøge
Avatar billede pillpopper Nybegynder
12. september 2004 - 07:29 #10
Svar hvis du vil have point for hjælpen:) siger mange tak.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. september 2004 - 10:02 #11
nej tak ta du dem bare selv
Avatar billede pillpopper Nybegynder
12. september 2004 - 12:44 #12
Det er enormt pænt af dig jeg siger endnu engang mange tak for din hjælpsonhed;)Mvh-

pp

Forsat god søndag:)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
12. september 2004 - 12:44 #13
lukket.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. september 2004 - 12:44 #14
det var så lidt