Avatar billede jo61 Nybegynder
17. august 2004 - 09:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

program til xp

Hej kan man bruge et særligt program der gør at man kan se hvad man har været inde på f.eks hvis ens børn bruger min pc så jeg kan se hvad de har skrevet til hvem, hvis man kan, hvad hedder dette program, hvor kan man skaffe det henne, kan man downloade det et sted gratis?

Med venlig hilsen
Jo61
Avatar billede titwenty Nybegynder
17. august 2004 - 09:52 #1
Her er et udemærket program som gør det du beder om. Det er gratis i 15 dage og efter det koster det 30$ - efter min mening en billig penge for at passe på ungerne (forudsat at det er det det skal bruges til):

http://www.monitoring-spy-software.com/
Avatar billede titwenty Nybegynder
17. august 2004 - 17:28 #2
Hvad fandt du ud af ??
Avatar billede swaxi Nybegynder
17. august 2004 - 19:14 #3
Hvis det kun er dine egne børn det går ud over er det nok ikke direkte ulovligt, men dog stadig stærkt uetisk ?
Du kan muligvis bruge : http://www.thinkgeek.com/gadgets/security/5a05/
Avatar billede jo61 Nybegynder
18. august 2004 - 07:56 #4
jeg prøver her, at takke titwenty for hjælpen, der var flere af mine veninder som havde brug for sådan et program også, så man kan holde styr på sin pc når børn går ind på nettet, de er meget udsat for "pædofile mv" og derfor dette behov for programmet/linket. Hvis jeg ikke kan stole på kæreste/mand, så ville jeg da nok skifte ham ud
gg.
Avatar billede jo61 Nybegynder
18. august 2004 - 07:59 #5
til swaxi vil jeg sige, tak for rådet, fik hjælp til det jeg skal bruge af en anden, god vind til dig ellers.