Avatar billede haute Nybegynder
16. august 2004 - 19:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Feedback på Premier-League.dk?

Hejsa!

Jeg kunne godt lige tænke mig at vide, om I har noget at sige om www.premier-league.dk med hensyn til design, indhold og funktioner.

Jeg kunne godt tænke mig noget konstruktiv kritik og noget ris/ros eller idéer, ja, i ved, hvad jeg mener!

/Steffen
Avatar billede trekkies Juniormester
16. august 2004 - 20:05 #1
Først lidt ros:
Din side er virkelig fin, jeg vil give alle fodbold interseret denne adresse.
Jeg kan godt lide dit logo.
Men nu til lidt ris, du har virkelige mange problemer med at overholde W3C reglsæt om validering af sider, se hvad jeg mener på denne side: http://validator.w3.org/check?uri=www.premier-league.dk

Så ud over dine fejl, så er siden virkelig fin og spændende
Avatar billede haute Nybegynder
16. august 2004 - 20:12 #2
Men, selvom der er de der validerings-fejl, så virker den jo fint nok - hvad er det så, der er galt mht. validering?
Avatar billede trekkies Juniormester
16. august 2004 - 20:22 #3
Der er nogle som går meget på i om en side kan valideres hos W3C, det gør at siden er mere brugervenlig sammen med de forskellige browsere, men det er op til hver enkel webdesigner hvad de vil.
Jeg er først selv lavet min side om til W3C regeler.
Avatar billede therevelation Nybegynder
17. august 2004 - 03:06 #4
har været inde på siden, før da man er blevet spammet med reklamer for den på dr's side , men kan se den er blevet opdateret :o)

Selve designet er flot, og noget man kan holde ud at sidde og læse "på" har ikke kigget på alle detaljer, men ser da ud til I er ved at komme med vedr. opdateringer, skader osv.... så nu er den da lidt mere interessant ...thumbs up

Therevelation/ Grev_michal
Avatar billede c-holst Novice
18. august 2004 - 21:28 #5
pæm side, pæn opsætning, gode farvekombinationer, ikke noget der lige skriger til himlem, måske lidt små bogstaver i sidemenuerne, og en lidt drilsk farve på dem,

Utrolig meget at forholde sig til for en gæst, men for den daglige bruger er det sikkert helt fint, de kender jo siden og ved hvad der er hvor

Dejligt befriet for junk, på nær reklamerne

gennemført stil på alle siderne, ikke noget juks der

Du mangler da klart links til lignende sider om andre ligaer

God side, ikke meget at kritisere dig for, meget mod min sædvane*G*
Avatar billede haute Nybegynder
18. august 2004 - 21:39 #6
Jah, reklamer skal der jo være. Det var da utrolig positivt sagt :)

Jeg tror jeg lukker nu - har fået lidt af hvert af vide - fint.
Avatar billede c-holst Novice
18. august 2004 - 21:42 #7
Nogen der føler sig snydt for point her?
Avatar billede haute Nybegynder
18. august 2004 - 21:49 #8
Tja, jeg ved godt, det er lidt unfair, men det var egentlig meningen, den skulle være til 0 points.. Jeg kan give jer lidt hygge-karma ;)