Avatar billede arj79 Nybegynder
16. august 2004 - 11:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

voice chat

hej jeg leder efter et fedt gratis voice chat program. til brug mens jeg spiller 1942. jeg har prøvet roger wilco og det syntes jeg ver total skod.
Avatar billede tubber Juniormester
16. august 2004 - 11:55 #1
skype er kanon godt, men ved faktisk ikke om man kan være flere i chatten på en gang......
Skype kan hentes på http://www.skype.com

Ellers er der ventrillo, der kan man være flere, men det kræver der sættes en server op.......
Ventrillo kan hentes her:
http://www.ventrilo.com/download.php
Avatar billede fahrenheit Nybegynder
16. august 2004 - 18:28 #2
man kan godt være flere i chatten på skype...
Avatar billede tubber Juniormester
16. august 2004 - 19:15 #3
ok så vil det da være optimalt da det er en god stabil klient, samt den der skal hoste vetrillion server vil miste ydelse :)
Avatar billede -hyber- Nybegynder
16. august 2004 - 19:17 #4
Jeg vil også gerne lige anbefale Skype! Meget stabilt, og kører på nogle gode servere!

Ventrilo er okay, hvis i vel og mærke sætter en server op [PÅ EN GOD INTERNET FORBINDELSE]!
Avatar billede arj79 Nybegynder
17. august 2004 - 09:12 #5
skype er rigtig fedt men det ser ud til atman kun kan være 2 til 4 personer. jeg skal bruge et program der kan klare min 8 på en gang
Avatar billede tubber Juniormester
17. august 2004 - 09:28 #6
så prøv at kigge på ventrilo
Avatar billede arj79 Nybegynder
01. februar 2007 - 17:14 #7
luk