Avatar billede rantnrave Nybegynder
15. august 2004 - 10:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flash design

Hej,

jeg ville gerne prøve noget helt nyt!
At lave et flash design!
Der er bare det, jeg aner intet om det!

Hvis der er nogen som kan anbefale nogle sites eller programmer, der kan hjælper mig, ville det være godt!

Jeg skal have så meget hjælp så muligt alt hvad der har med flash at gøre kan bruges . :)
Avatar billede trekkies Juniormester
15. august 2004 - 12:00 #1
Du skriver ikke hvilken Flash du vil bruge, men Libris har udgivet en hel ny bog om Websider med Flash MX, se mere på denne side:
http://www.libris.dk/default.asp?loadside=/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-618-4

Du kan også lære mere om Flash på følgende sider:
www.macromedia.com    -  På Engelsk
www.flash.dk          -  På Dansk og Engelsk

Bøgerne fra Libris kan man købe hos DSB og diverse EDB butikker.
Avatar billede rantnrave Nybegynder
02. august 2005 - 10:54 #2
luk