Avatar billede badazz Novice
14. august 2004 - 18:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside til computerfirma

Hejsa.. jeg skal lave en hjemmeside til mit computerfirma. man jeg kan ikke lige selv finde den rette ide til det..

Så nu søger jeg et template (gerne præget lidt af computer) hvor der er muglihed for hurtigt at smække en menu mere på. gerne tekst menu.. gerne et smart men simpelt design.  måske gerne med lidt xp style..

Hvis der er en der lige ved hvor sådan et design ligger. så venter jeg spendt.. hvis du ikke lige ved hvad du skal sætte dig til at lave her lørdag aften. er du også velkommen til at lave et til mig. jeg kan desværre ikke tilbyde noget for arbejdet andet end points. men det er også 200 af dem på banen..

Jeg står gerne til rådighed for yderligere oplysninger

Mvh Brian
Avatar billede bjornicle Nybegynder
14. august 2004 - 18:44 #1
Hvis du ikke har noget mod at spendere en billig penge, saa kan du jo prove at kigge paa templatemonster.com
Avatar billede badazz Novice
14. august 2004 - 18:48 #2
hvad skal man gange priserne med derinde for at få dem i danske??
Avatar billede badazz Novice
14. august 2004 - 19:03 #3
hvis det design jeg har fundet koster 39$ hvormange danske kroner må jeg så slippe??
Avatar billede kasper.h Nybegynder
14. august 2004 - 19:14 #4
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2004 - 19:14 #5
Ca 241 kr. efter hvad min hovedregning lige fortæller mig :)

Se eventuel valutakurserne her: http://valutakurser.dk/
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. august 2004 - 21:30 #6
Kig på www.qxl.dk og under computer/it og domæner, der sælges snart ikke andet..
Avatar billede badazz Novice
14. august 2004 - 21:35 #7
det er jo ikke et domæne jeg har brug for..
Avatar billede duckie2 Nybegynder
15. august 2004 - 09:14 #8
nej men prøv da lige at gå derind inden du siger det ikk!!!! måske er det ikke kun domæner!
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. august 2004 - 07:32 #9
hehe.. Nej, men der sælges snart ikke andet end design ( template )
Avatar billede badazz Novice
17. august 2004 - 20:23 #10
lukket