Avatar billede lsskaarup Nybegynder
14. august 2004 - 14:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ingen mails

Nu er jeg godt nok ved at være godt træt af E. I gennem længere tid har jeg slet ikke modtaget nogle mails herfra, hverken på spørgsmål jeg opretter, deltager i eller abonnerer på. Katagorier som jeg abonnerer på får jeg heller ikke mails om.

ER jeg den eneste så har dette problem, eller er E bare faldet gevaldigt af på den?
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2004 - 15:38 #1
Jeg kan ikke sige, om du er den eneste, og jeg har ikke set grundigt efter, om der er noget, jeg burde have fået email om, som ikke er kommet, men umiddelbart er det mit indtryk, at jeg får de mails, jeg skal have.

Har du kontrolleret at mailadressen på http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=prefs virker, og at de rigtige krydser er sat i checkboxene? (Prøv eventuelt at lave om på krydserne og gemme og derefter rette tilbage igen.)
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
14. august 2004 - 16:01 #2
mailadresse virker godt nok, med hensyn til checkboksene, så måske. Jeg har ikke markeret "Send spørgsmål tekst i mails om nyt spørgsmål." og "Send indlæg tekst i mails om nyt indlæg.", men det kan jeg heller ikke fordi jeg ikke er Pro-medlem. Men de er vel også kun til, så man kan få selve spørgsmålet med i mailen i stedet for kun en overskrift og et link.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
14. august 2004 - 16:07 #3
Nu har jeg lige ændret mailadressen til en anden, men jeg kan se at jeg faktisk ikke har modtaget en eneste mail fra E siden 15/7
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2004 - 20:23 #4
Der er vistnok nogle brugere, der har oplevet problemer med "Send kun en email"-indstillingen, så det kun virkede, når de fjernede krydset i den.

Men du er i alt fald ikke den eneste, der har oplevet mail-problemer:
http://www.eksperten.dk/spm/515777
http://www.eksperten.dk/spm/514428
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2004 - 20:25 #5
Til gengæld oplever jeg regelmæssigt, at mine indlæg af en eller anden grund kommer som svar, selv om jeg ikke har valgt det. Ovenstående var et sådant tilfælde. Det var kun meningen, at det skulle være en kommentar.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
15. august 2004 - 14:23 #6
Jeg tror jeg har fundet ud af problemet. Man kan åbenbart ikke ændre sig mailadresse, for da jeg ændrede tilbage til den oprindelige så er der ingen problemer. Vil det sige, at man faktisk skal oprette en ny konto, med en ny mailadresse, hvis den gamle bliver lukket, hvad er det da for noget.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
18. august 2004 - 12:51 #7
Er der andre som har samme problem, altså ikke at kunne ændre mailadressen?