Avatar billede and_ Nybegynder
12. august 2004 - 21:51 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Anmeldelse af bruger!

Nu må der ske noget!

http://www.eksperten.dk/spm/528760
http://www.eksperten.dk/spm/528759
http://www.eksperten.dk/spm/528758
http://www.eksperten.dk/spm/528756

4 spg. spammet med beskyldninger!!!!! kan ikke være rigtigt vel?

//and_
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2004 - 21:58 #1
Avatar billede and_ Nybegynder
12. august 2004 - 22:00 #2
sorry ;) (og jeg deltager endda selv i indlægget... DOOOHHHH) hehe

Smid et svar og jeg forgylder dig med hele 0 point.... Men lad nu være med at bruge det hele på en gang ikke....
Avatar billede bredker Nybegynder
12. august 2004 - 22:00 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2004 - 22:01 #4
bredker>´lidt langsom? ;)

jaaahhh ..... 0 point :)
Avatar billede bredker Nybegynder
12. august 2004 - 22:05 #5
ja det blev jeg jo , da du udeblev fra hardwarekast *G*
Avatar billede mat Nybegynder
12. august 2004 - 22:06 #6
Undskyld, men jeg sidder stadig og griner...det er så sort at det er sjovt :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2004 - 22:06 #7
hehe ;)

(havde endda skaffet mig en en splinterny 1 Gb quantum disk fra en venlig forhandler - gratis og aldrig pakket op ;))
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2004 - 22:07 #8
Det er meget sort - så sort at men er nødt til at stå på 1 ben for at fatte hvad menden mener...
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2004 - 22:09 #9
menden er selvfølgelig bredker - og menden fordi han snakker så sort så næsehornene i afrika bliver snottede...
Avatar billede and_ Nybegynder
12. august 2004 - 22:09 #10
1 gb..... Smid den i glasmontre, stil den hen i hjørnet og smid en halogen-spot på...
Diske som den skal æres... hehe

Lidt pinligt, men jeg har stadig en 540mb harddisk kørende i min server... hehe... Kører Inetpub på den heheheheheheheh

Men kom frisk... smid et svar...
Avatar billede bredker Nybegynder
12. august 2004 - 22:12 #11
jeg har da flere på lager , fra 200 mb til 1 gb hvis der er en der mangler
kan godt være lidt jord i enkelte af dem
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2004 - 22:13 #12
ok ok ;)

Det er lidt sjovt at disken stadig er i den originale antistatiske pose - svejset til og aldrig åbnet for ;D
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2004 - 22:13 #13
hehe - jorden er en bonus :)
Avatar billede snowball Novice
12. august 2004 - 22:14 #14
qweqwe er blevet tildelt 14 dages karantæne og har fået at vide, at hvis han spammer på den måde igen, så vil han blive deaktiveret øjeblikkeligt!

Snowball / CoAdmin
Avatar billede and_ Nybegynder
12. august 2004 - 22:15 #15
Du forgyldes hermed.... hehe

Dengang man havde maskiner med -540 mb....
Og når man så tænker på idag... har 150 gb til rådighed, men mangler stadig plads... hvordan fanden kunne jeg leve med de små diske ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2004 - 22:16 #16
snowball> du er næsten for flink ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2004 - 22:16 #17
Min 1. pc havde en harddisk på 20 Mb ;)
Avatar billede and_ Nybegynder
12. august 2004 - 22:17 #18
Tak snowball ;)

Vi prøver jo at være et seriøst forum.. (selvom det er svært at se som dette indlæg har udartet sig...)

God aften til alle

Pilsner Hilsner

/and
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2004 - 22:17 #19
Tror jeg... det er ikke meget galt i hver fald ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
12. august 2004 - 22:49 #20
Smart feature Snowball, en slags "meget" gult kort.

Hvis i mangler gammel HW til jeres kæmpediske kan jeg levere et bundkort med en 386ér i med 30 pins ram, størrelse ukendt.
Avatar billede exp Juniormester
12. august 2004 - 23:15 #21
fromsej >>
Det er ihvertfald den værste straf vi kan tildele, før der bliver deaktivering (med mindre vi tildeler flere i rap selvfølgelig ;-)
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2004 - 09:50 #22
lol den største griner historie.
jeg var ude hos en bekendt der spurgte om jeg ikke lige ville hjælpe med lidt puter probz

joo kunne jeg vel godt tænkte jeg, det viste sif at han ville have installeret sit nyinkøbte win xp pro på en gammel maskine med 32 mb ram og vist nok 512 mb harddisk, mente at det burde vel sagtens kunne lade sig gøre. måtte jeg jo så prøve at forklare at det kunne det bestemt ikke, han gakkede helt ud og sagde så måtte han jo ringe efter en pro der kunne gøre det. så nogen friske? lol
Avatar billede sorenbs Nybegynder
13. august 2004 - 14:24 #23
Det lyder som noget af en udfordring :)
Avatar billede kenp Novice
13. august 2004 - 15:30 #24
LOL ja jeg gider ikke forsøge ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
13. august 2004 - 21:44 #25
Den der kan få det til at virke siger jeg "De" til et helt år.*LOL*
Avatar billede bredker Nybegynder
13. august 2004 - 22:08 #26
fromsej>>trode du hørte til den rangklasse hvor man siger De til alle *GH*
Avatar billede fromsej Praktikant
13. august 2004 - 22:19 #27
Nej, eftersom min rekord nok aldrig bliver "undergået" er det egentlig jer der skal sige De til mig.*GH*
Avatar billede bredker Nybegynder
13. august 2004 - 22:26 #28
den skal nok blive "undergået" ad DEM selv , når De kaster til næste år *GMH*