Avatar billede butcher99 Nybegynder
12. august 2004 - 15:03 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Parabol-kort

Dette er et generelt spørgsmål vedr. de såkaldte piratkort.

Jeg har kabeltv (lovligt så bare rolig) og så tv3´s reklame for deres STOP ang. piratkort, at de vidste hvem der brugte piratkort.

Men så slog det mig, hvordan ved de egentlig hvem der gør det. Er en parabol ikke kun til at modtage signalet, og hvordan kan de se hvad folk modtager på deres parabol.

Er det blot en skræmme-udtalelse eller har de virkelig de muligheder?
Avatar billede peet-49 Novice
12. august 2004 - 15:19 #1
Det kan de kun, hvis de har folk på adressen.
Avatar billede sharkman Nybegynder
12. august 2004 - 15:30 #2
Mon ikke de bare kører rundt og kigger efter parabolantenner og derefter sammenligner adresserne med deres egne og Canal Digitals abonnementslister?

I øvrigt har spørgsmålet før været oppe her:
http://www.eksperten.dk/spm/312555
Avatar billede peet-49 Novice
12. august 2004 - 15:34 #3
De har kartotek med fra danmarks radio, og tjekker om der bliver betalt licens.
Avatar billede butcher99 Nybegynder
15. august 2004 - 16:11 #4
Lidt til hver af jer, og tak for feedback
Avatar billede peet-49 Novice
15. august 2004 - 20:03 #5
Takker.