Avatar billede kiiim Nybegynder
11. august 2004 - 13:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger programmør til at gøre mit site fuldautomatisk

Jeg er skaber og vedligeholder af et site på nettet der handler om "comic-jams" - et projekt hvor mange forskellige tegneserietegnere fra HELE verdenen deltager. Det foregår på den måde at EN person tegner én side i en tegneserie, og derefter er der en ANDEN person der tegnere den næste osv osv.
Problemet er, at sådan som sitet er sat op nu (meget simpelt), er det mig der skal opdatere siden hver gang jeg modtager en tegneserieside fra en af medlemmerne... Jeg kunne godt tænke mig at sitet bliver "fuldautomatisk" (mere eller mindre), således at de forskellige tegnere SELV skal oploaded deres seriesider når de er færdige ... men dette har jeg INTET forstand på overhovedet, så jeg søger én der HAR!
Der er en del flere ting siden skal kunne, såsom at seriesiderne skal "godkendes" af mig, efter de er blevet uploadet, men FØR de bliver "online/offentligt tilgængeligt". Der skal lægges en "countdown" på de forskellige tegneserie man kan deltage i, da hver tegner kun har 10 dage til at færdiggøre sin side - og når tiden er udløbet (og deadlinen er overskredet) får den næste på listen over tegnere automatisk besked om at det er hans/hendes tur ... Der er mange flere ting, men det kan en evt programmør der mener at have disse evner, kontakte mig nærmere om!!! -Skriv til mig (Kim) på : master (a) globalcomicjam . com
-Jeg vil også gerne høre hvad du tror dette vil koste at lave (vær sød at huske på at jeg er en privat person, dette er kun min hobby ;) )

Sitet, som det ser ud nu : http://www.globalcomicjam.com

Hilsen -
Kim
Avatar billede mranders Nybegynder
11. august 2004 - 15:33 #1
skriv til mr.anders@mail1.stofanet.dk så kan vi snakke nærmere om projektet. Prisen er lidt svær at sige, men hvis du prøver at lave en præcis og overskuelig projekt beskrivelse (behøves ikke være noget kæmpe værk) kan jeg komme med et bud.

ps. laver det bare i fritiden så jeg vil mene jeg kan lave det til en fair pris

håber at høre fra dig
Avatar billede kiiim Nybegynder
05. december 2004 - 22:36 #2
Jeg har stadig ikke fået det jeg havde brug for, men svar og du får point. ;)
Avatar billede kiiim Nybegynder
09. december 2004 - 18:25 #3
For at lukke dette spørgsmål, smider jeg selv et svar!