Avatar billede -hyber- Nybegynder
10. august 2004 - 08:58 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Ideér til opgaver om IP-Telefoni

Sidder her og skal skrive en 3 siders opgave omkring ip telefoni. Jeg mangler bare liige nogle flere ting jeg skal skrive om!

Indtil vidre har jeg skrevet om flg.

Iptelefoni generelt
Hvad er en ip?
Er der fordele?
Er der en bagside?

Need hurtig hjælp venligst ;)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
10. august 2004 - 09:01 #1
- Udbredelsen af Iptelefoni nu og hvordan forventes det udviklet.
- En kort gennemgang af nogle af mulighederne f.eks skype og efone.
Avatar billede tubber Juniormester
10. august 2004 - 09:02 #2
Tror du har nok der til 3 sider.....
Ellers kunne du jo tage med hvad det kunne kombineres med.....

det kan f.eks. kombineres med video, fjernstyring af computer, undervisning/forelæsning osv........
Avatar billede tubber Juniormester
10. august 2004 - 09:03 #3
nu der bliver nævnt skype, så har MSN det også hvor det kan kører sammen med webcam......

Dem der har lavet skype har også lavet et addon hvor man kan ringe fra PC til alm. telefon.......
Avatar billede -hyber- Nybegynder
10. august 2004 - 09:11 #4
Evt. nogle link :)
Avatar billede tubber Juniormester
10. august 2004 - 09:19 #6
http://www.skype.com/

Det er nok det bedste bud på IP Telefoni efter min mening :)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
10. august 2004 - 09:20 #7
Microsofts nye løsning hedder vist nok VOIP E-Phone. Jeg prøvede det i Amsterdam ved Microsoft TechEd i år og det fungerer glimrende:

-    VOIP E-Phone integreres i Outlook.
-    Man kan lave noter til samtalen undervejs.
-    Samtalen kan optages og sendes til andre via email.
Avatar billede tubber Juniormester
10. august 2004 - 13:20 #8
Du kan også få stationære telefoner der understøtter IP telefoni, men hvordan det fungere ved jeg ikke....
Avatar billede -hyber- Nybegynder
11. august 2004 - 11:36 #9
Nogen der skal ha point ;] ?
Avatar billede tubber Juniormester
11. august 2004 - 11:42 #10
hyber: det er dig der skal afgøre hvem der fortjener det :) du kan jo dele dem mellem os som du nu ønsker :)
Avatar billede -hyber- Nybegynder
14. august 2004 - 10:57 #11
Sys bare egentlig ikke jeg blev specielt klogere! Savner flere links :)

Evt en der kan finde "Historien" for Iptelefoni!?
Avatar billede bjornicle Nybegynder
14. august 2004 - 11:11 #12
Du kan evt skrive om de "spam" problemer som medier har skrevet om i de forgangne dage angaaende iptelefoni.
Du kan ogsaa tage kontakt til et firma som er skiftet til iptelefoni og maaske faa lidt information den vej.
Avatar billede tubber Juniormester
14. august 2004 - 12:26 #13
http://www.iptelefoni.dk <-- Der står lidt om fordelene i det fordelt ud på en virksomhed