Avatar billede casio Nybegynder
09. august 2004 - 20:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætte slices til hjemmeside

Jeg har lavet et hjemmeside design i Photoshop, som jeg så har skåret ud i slices. Nu vil jeg gerne sætte de sammen, og lave links osv. Det vil jeg helst gerne gøre i GoLive.

Jeg læste engang en tutorial om slices, hvor man skar et slice ud på hvert led, som var én pixel tyk. Disse slices satte man til at kopiere sig selv, så layoutet tilpassede sig hos folk der bruger højere opløsning end designet er lavet til.

Jeg leder efter en lignende tutorial.
Avatar billede miss-g Seniormester
10. august 2004 - 08:28 #1
Hvis du lægger et "billede" pixel som baggrund i en celle vil den kopiere sig selv...
Avatar billede casio Nybegynder
10. august 2004 - 15:29 #2
Ja, men det er ikke det jeg har brug for.
Avatar billede casio Nybegynder
12. august 2004 - 23:37 #3
Nå, nu fik jeg lært lidt basic HTML vha www.html.dk og www.hjemmesideskolen.dk. Så nu kan jeg godt finde ud af det helt uden de programmer der.