Avatar billede tanx Nybegynder
08. august 2004 - 14:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Alle billederne er vaek?!

Jeg har et HP Photosmart 735 digitalt kamera med hukommelsesudviddelse i form af et Sandisk 128 MB indstikskort. I gaar loeb kameraet imidlertidigt toer for stroem i mens jeg var ved at tage et billede. Da jeg faar sat de nye batterier i, ser jeg til min store skraek at alle billederne er vaek! Men jeg har hverken slettet dem manuelt eller formatteret kortet.. Hvad ogsaa er ganske saert er at "taelleren" der viser hvor mange billeder der er plads til i hukommelsen viser at lige noejagtigt det samme efter billederne blev vaerk som foer. Hvad kan der vaere sket?? Og staar mine billeder til at redde ?? Paa forhaand tusinde tak!!
08. august 2004 - 14:44 #1
Dette program kan redde din situation:
http://www.filerecover.com/google/download.html
Avatar billede tanx Nybegynder
08. august 2004 - 15:00 #2
>erikjuul

Tak for dit hurtige svar. Jeg er paa ferie pt. saa jeg kommer foerst til at proeve det naar jeg kommer hjem om en uges tid. Men kan jeg saa godt tage billeder paa kameraet uden at slette eller overskrive de gamle billeder, der iflg. "taelleren" er der men iflg. billedemenuen er vaek?
08. august 2004 - 15:11 #3
Jeg vil anbefale dig, ikke at tage flere billeder. Chancen for at genskabe de forsvundnu filer svinder, hvis du bruger kortet.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
08. august 2004 - 15:21 #4
Avatar billede tanx Nybegynder
08. august 2004 - 16:02 #5
tak for hjaelpen, jeg maa lige kigge paa det naar jeg kommer hjem. God sommer!