Avatar billede remo27 Nybegynder
07. august 2004 - 16:32 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

hjælp til pixeline spil.

jeg har købt 2 spil med pixeline til min datter

Pixeline - og huset i eventyr skoven
Pixeline - i sommerhuset

når begge spil er installeret skal der opgives en kode som står på hver af cdrommene.

jeg taster koderne ind, men så sker der ikke mere.

jeg kører med xp som OS.

Er der andre som har haft ligende feljl
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
07. august 2004 - 16:40 #1
Pixiline virker ikke med XP som styresystem
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
07. august 2004 - 17:32 #2
har i begge prøvet at få computeren til at "lege" windows 98/me fx

hvis ikke, så prøv den løsning først!
Gøres på følgende måde...

Højreklik på filen der starter spillet.
Vælg Egenskaber.
Vælg fanebladet 'kompatibilitet'
Vølg nu i boksen 'kompatibilitetstilstand' Windows 98/Me eller hvis det ikke vil, så windwos 95.
Der kan også forsøges med følgende 'skærmindstillinger' som er lige neden under:
  'kør med 256 farver' & 'kør med 640 x 480 .....'

Hvis det ikke umidelbart løser problemet, så kan jeg desværre ikke hjælpe mere... andet end selvfølgelig at tjekket producentens hjemmeside og se om de har en opdatering :D

God sommer :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2004 - 20:25 #3
nordicwolf> det er den værste gang ævl jeg har hørt - har 2 pc´ere begge med XP som OS - og Pixeline virker på begge - alle 5 forskellige!

Remo27> min datter har også huset i eventyrskoven - der er da ikke kode til? Hvor skal den kode tastes ind???
Avatar billede remo27 Nybegynder
07. august 2004 - 20:39 #4
John Stiges>>  Lige efter at spillet er installeret kommer der en ala popup hvor man skal indtaste den kode som stå på cdrommen 92x-b3p-x2v
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2004 - 20:45 #5
remo27> ok :) - hjalp det at køre spillet i kompatibilitetstilstand?
Avatar billede remo27 Nybegynder
07. august 2004 - 20:50 #6
John S>> Nope, er dit også et orginal spil
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2004 - 20:52 #7
remo27> jeps - jeg fatter det ikke lige...
Min datter har haft huset i eventyrskoven i knap 1 år - kan der mon være kommet nye versioner af spillet på ´gaden hvor der kræves en kode?
Avatar billede remo27 Nybegynder
07. august 2004 - 20:56 #8
John S>>jeg, prøver at skrive til dem, de har en support mail.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2004 - 21:01 #9
Fra pixeline.dk:

Kodeproblemer med Pixeline Huset i eventyrskoven

Svar på spørgsmål fra Heidi:

Hej Heidi.

Jeg ved godt at der nogen gange kan være lidt problemer med netop det spil. Men hvis du ringer ind til vores hotline som har tlf: 89 44 22 79, kan de hjælpe dig med en ny kode.

Kærlig hilsen Pixeline
Avatar billede remo27 Nybegynder
14. august 2004 - 18:21 #10
jeg mailede til deres hotline....
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2004 - 19:51 #11
Hvad var løsningen?
Avatar billede remo27 Nybegynder
14. august 2004 - 19:52 #12
John>> De sendte en ny kode til mig
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2004 - 19:54 #13
ok - thx ;)
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
15. august 2004 - 15:25 #14
John >> skal jeg så ikke lige lavet et spg til dig med de 30 point - de er jo ikke mine men dine :D