Avatar billede aq_live Nybegynder
06. august 2004 - 15:31 Der er 2 kommentarer

Opsætning af flere mapper på samme tid

Er det muligt at vælge en ændring på alle sine mapper.

DVS. Hvis man f.eks vil slå læseruden fra på alle mapper eller fjerne gruppering er dette så muligt for alle mapper på en gang eller skal man gøre det på hver enkelt mappe?
Avatar billede leif Seniormester
06. august 2004 - 15:48 #1
Det er blevet spurgt før, og ser blev der i hvert til fald sagt at det kun er muligt på en mappe af gangen !
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
09. august 2004 - 16:03 #2
Nej det er ikke muligt at ændre globalt. Du må ind under hver enkelte mappe og tilpasse egenskaberne efter behov.
Surt show, men sådan er det. Jeg har gjort det for over 75 mapper i outlook. Så husk.............at lave sikkerhedskopier af dine outlook indstillinger!!