Avatar billede marysan Nybegynder
05. august 2004 - 10:14 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kender til site2you

Hejsa. Jeg er HELT ny herinde... og har ikke rigtig forstået det med point osv. men det kommer vel... Men jeg er herinde fordi jeg har brug for eksperter, for jeg selv er det fuldstændigt modsatte, når det kommer til 'alt det her'...

Jeg vil enormt gerne ha' mig en fed webshop... Jeg lejer ligenu hos Scannet.dk, men jeg tænkte om der ikke findes en anden løsning, hvor man betaler 1 gang, i stedet for nu, hvor jeg betaler 300,- om måneden...? Jeg har fundet noget der hedder www.site2you.com/ men for det første kan jeg aldrig rigtig få forbindelse dertil, for det andet kender jeg ikke til dem... Er der nogen der gør det??
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
05. august 2004 - 10:39 #1
Hvis du har problemer med at få forbindelse dertil, er det nok ikke det rigtige valg. Det hjælper ikke at have en billig webshop, hvis kunderne ikke kan få forbindelse til den ;-)
Avatar billede ricky Nybegynder
05. august 2004 - 10:44 #2
Hos Site2you.com (og deres affiliates/partners) skal du ikke regne med support - de laver 'her og nu' salg og du skal ikke forvente det store.

Personligt føler jeg hverken for Site2you.com eller Scannet.dk - da begge er løsninger hvor man er begrænset i funktionalitet.

Set med mine øjne er det rigtige at købe en shop der dels har stort set alt hvad man skal bruge her-og-nu og derudover udleverer al source-kode - så man kan lave tilretninger & tilføjelser lige nøjagtigt som man vil have det.

Hvis du er interesseret vil jeg godt hjælpe dig. Jeg er partner til et produkt der tilbyder ovenstående - et produkt som jeg er ved at få oversat til Dansk.

Læg en mailadresse så sender jeg noget mere info.
Avatar billede ricky Nybegynder
05. august 2004 - 10:45 #3
.. glemte at skrive at det produkt jeg repræsenterer sagtens kan integreres med et design fra f.eks. site2you.com eller måske endnu bedre http://www.templatemonster.com/
Avatar billede marysan Nybegynder
05. august 2004 - 12:39 #4
Hej fsconsult.dk. Ja, det har du nok helt ret i Ü

Og Hej ricky. Tak, det er værd at overveje. Skal lige siges at jeg er ude på at SPARE penge, ikke bruge ;o) Jeg er på minus, stooort minus i mit firma... Men du har helt ret - man kan ikke selv gøre noget særligt hos scannet - har dog været udemærket tilfreds, da jeg er 'pc-tumpe', så jeg har heller ikke forventet så meget. Men det ville være SÅ fedt hvis jeg kunne finde nogen hvor alt var lavet (hedder det skabeloner etc.?)og jeg selv ku' lege med farver, baggrunde, tekster osv. uden at skulle være 'pc-geni' ;o)Det så så let ud hos de der site2you, men nåede ikke at se priser eller ang. support m.v.
Jeg har været inde på 'temp.monteret' - var dér jeg faldt over site2you, og hvor er der mange fede...  Nå, men du skriver jeg skal lægge en mailadresse... gør man bare det her, eller et andet sted :o/  ??
Avatar billede ricky Nybegynder
05. august 2004 - 12:58 #5
du kan bare gøre det her.. men skriv f.eks. 'text (at) text . dk' - så spam-robotter ikke kan fange dig.

pris m.v. snakker vi om gennem mail eller tlf.
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. august 2004 - 13:38 #6
marysan - du er også velkommen til at kontakte os på martin(at)pezzo. dk og få udvilket en webshop, som ikke koster en formue og som du betaler for en gang, jeg kan dog ikke love du vil få en webshop med samme funktionaliter og lign som scannet til billig penge, men du vil få en webshop med præcis de ting du har brug for, så du ikke betaler for en masse funktioner du ikke har nytte af.
Avatar billede marysan Nybegynder
05. august 2004 - 20:48 #7
Takker begge to - jeg lægger lige min adresse til shoppen - nederst på siden står min mail. www.amalthea.dk .Jeg synes den er enormt kedelig, men prøv at se... Jeg må lige sige, at en bekendt af mig er ved at lave en side for mig, gratis. Den nye 'shop' bliver pæn og funktionel, men jeg faldt jo over det her site2you hvor man kunne købe en RIGTIG fed side ;o)Derfor spørgsmålet om nogen kendte til dem. Jeg står altså ikke og mangler en shop, men jeg vil da gerne se lidt af hvad I begge har lavet, og så kan jeg jo vende tilbage, hvis (NÅR!) jeg engang får solgt nogle varer ;o)
Men tak til jer begge! Hvordan gør man det med pointene? GGG
Avatar billede ricky Nybegynder
05. august 2004 - 21:29 #8
Glem pointene.
Jeg sender ikke mail - da jeg formentlig kan præsentere noget meget mere færdigt når du engang er klar..
Held og lykke.
Avatar billede marysan Nybegynder
05. august 2004 - 21:52 #9
Okey, tak. Men hvordan gør man egentligt det med pointene?? ;o) Og jeg vil stadig gerne se noget du har lavet :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
07. august 2004 - 16:18 #10
Hvis du har brug for en webshop, kan du kontakte mig på thomas@codevision.dk

jeg har lavet mange shops i min tid. :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
07. august 2004 - 16:19 #11
se bort fra min kommentar, havde lige overset dit indlæg der :) sry...
Avatar billede marysan Nybegynder
07. august 2004 - 17:39 #12
Ok, coolstar - tak for tilbuddet ellers :)
Da jeg ikke ved hvordan man gør dette her med point, og hvordan man lukker igen, prøver jeg nu at skrive som svar... ;o)
Avatar billede marysan Nybegynder
07. august 2004 - 17:41 #13
Hmm... det skete der ikke så meget ved... Er der nogen der vil fortælle mig hvordan man gør? :))
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. august 2004 - 18:18 #14
marysan - selvfølgelig vil vi det. kan du se nu efter du har lavet et svar, så er dit navn kommet til et atå i en boks, hvis du markere dit navn og trykker acceptere for du point selv igen.
hvis du ønsker at give point til andre, bør du bede dem om at ligge et svar og derefter klikke på deres navn, eller navne, hvis du markere flere navne vil systemet selv fordele point lige mellem de markerede
Avatar billede coolstar Nybegynder
07. august 2004 - 19:41 #15
Lige præcis :0)
Avatar billede marysan Nybegynder
07. august 2004 - 23:56 #16
tak - jeg prøver :o)
Avatar billede marysan Nybegynder
07. august 2004 - 23:57 #17
Hmm, så gav jeg dem vist til mig selv... men hvor kan man se det og hvordan lukker man 'annoncen'?
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. august 2004 - 00:00 #18
marysan - nu har du givet dig selv point, og så er spørgsmålet lukket, folk vil stadig kunne kommentere, men ikke lægge svar.

Alle vil kunne se det på listen over spørgsmål men det vil være markeret med et blåt flag som betyder der er givet point.
Avatar billede coolstar Nybegynder
08. august 2004 - 00:00 #19
Den "er" lukket nu :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
08. august 2004 - 00:01 #20
tripple x 2 sek før mig :P he eh ^^
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. august 2004 - 00:02 #21
coolstar - allways ;)
Avatar billede marysan Nybegynder
08. august 2004 - 11:11 #22
Nååhh okey - tak til jer begge ;))