Avatar billede jmc Nybegynder
04. august 2004 - 21:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vi har et problem

Der sker for lidt i dette firma.
Hvad er vejen til aktive kunder ved sådant et website?
Ideer er meget velkomne.

w w w . a r t i f i c k . d k
Avatar billede fxj Juniormester
04. august 2004 - 21:46 #1
Jeg kiggede på din side og har følgende kommentarer:
1) Sidens design passer godt til det du vil formidle. Design og arkitektur
2) Billederne er i en god kvalitet, men jeg ville nok være lidt mere kritisk med indholdet på dem. På et af dem står der en plastikpostkasse op ad en væg. På et andet har en lygtepæl sneget sig nd i billedet.
3) Jeg mangler noget forklaring til de projekter du viser billeder af. F.eks. bryder jeg mig ikke om den kasse, der er sat uden på patriciervillaen. Havde der været en forklaring med, kunne det være at jeg syntes det var en flot løsning der var lavet.
4) Tegninger og billedemateriale hænger ikke sammen. Hvis man så tegningen, som jo er den ide man skal købe, og så bagefter fik et billede af det færdige resultat, blev man måske overbevist om at der er overenstemmelse mellem plan og færdigt arbejde.
5) Hvem henvender du dig til? Kan jeg komme til dig som privatmand. Hvis jeg var entrepenør og skulle have byget et større projekt, ville jeg da også gerne kende dine kompentencer indenfor store arkitektopgaver.
6) Hvis du samarbejder med nogen - eller har gjort det - kunne du også nævne det
7) Hvorfor skulle jeg vælge dig ??

Dette var mit - meget personlige - input

Hilsen
Flemming
Avatar billede fxj Juniormester
04. august 2004 - 21:48 #2
PS: Hvis din målgruppe er private bygherrer kunne du jo også beskrive processen, så jeg vidste hvad jeg satte i gang når jeg klikkede på linien "send en e-mail"
Avatar billede whyme Nybegynder
04. august 2004 - 21:58 #3
Der er nok af billeder.

Der skal noget tekst ind. Beskrivende tekst, salgstekst.

Lav en formular man kan sende forespørgsler ved, og ikke alm. mail (eller +alm. mail... bare også en formular)

Måske lave en trin for trin hvordan en opgave evt. kunne udforme sig. Kunden kontakter.. hvad sker der så? osv.
lav evt. billeder til, som forklarer de tegninger som bliver udviklet igennem forløbet evt.

Derudover er en hjemmeside kun en ekstra markedsførings metode, det er ikke over overtagelse af eksisterende markedsføring. - aviser, ugeblade, eller hvad man nu kan komme i er også fedt.
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
05. august 2004 - 10:43 #4
Der mangler noget information (på forsiden) der fortæller hvem I er og hvad I laver.
Avatar billede jmc Nybegynder
05. august 2004 - 11:01 #5
takker, fxj
I har alle givet nogle gode inputs!
Jeg er sikker på er det er nogle gode ting at gå videre med.
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
05. august 2004 - 11:04 #6
Gør også dig selv den tjeneste (hvis det er trafikken på siden den er gal med) at tage kontakt til en virksomhed som kan hjælpe med at gøre din hjemmeside mere synlig. Her tænker jeg specielt på optimering i forhold til søgemaskiner osv. Det er vigtigt!
Avatar billede jmc Nybegynder
11. august 2004 - 13:31 #7