Avatar billede mhauer Nybegynder
03. august 2004 - 16:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskineoptimering opgave tilbydes

Hej
Jeg søger en kompetent person som kan hjælpe med at optimere en hjemmeside til Google, selvfølgelig mod betaling. Hvis du mener at kunne løse opgaven og det har din interesse vil jeg meget gerne høre fra dig.

Jeg kan kontaktes på 26 21 19 00

Mange hilsner Elias
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
03. august 2004 - 20:10 #1
hvad er prisen og hvad kan man opnå..
Avatar billede mhauer Nybegynder
03. august 2004 - 20:38 #2
Ja, det må vi jo tale om når jeg har fået et overblik over hvordan du har tænkt dig at løse opgaven, det er få specifikke søgeord det drejer sig om, men det kræver en meget høj placering. Det skal selvfølgelig være i et overkommeligt prisleje. jeg har regner med et par tusinde...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. august 2004 - 20:41 #3
audia3.dk>Hans koncept ligner til forveksling Herbalife...

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. august 2004 - 20:42 #4
Optimering til Google er en løbende proces, så du får ikke
ret meget ud af et par tusinde kr.

/per
Avatar billede mhauer Nybegynder
03. august 2004 - 20:44 #5
Hvor meget skal jeg regne med at bruge pr. md.?
Avatar billede mhauer Nybegynder
03. august 2004 - 20:54 #6
Det er Herbalifeprodukter der er tale om, men det er vel mindre relevant for selve opgaven. Jeg har et shoppingsite med en rigtig god placering, men en eller anden regel hos Herbalife gør at jeg ikke må bruge deres navn i URL’en når jeg ændre det vil det naturligt nok også ændre placeringen, så jeg er selvfølgelig interesseret i at beholde min placering som nr. 2 når man søger på Herbalife på sider fra Danmark.
Avatar billede mhauer Nybegynder
03. august 2004 - 20:58 #7
... og det er kun forsiden der skal optimeres til...
Avatar billede vistodk Nybegynder
05. august 2004 - 12:50 #8
Du kan læse lidt op Gogle optimering på min nye side http://ndesign.dk/ (stadig under opbygning) - ellers kan du maile mig på ebusdk@yahoo.dk - så kan jeg godt lave en plan for dig