Avatar billede mc_goblen Praktikant
03. august 2004 - 11:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google Billedesøgning

Er det muligt at få Google til at vise billeder fra f.eks. 1024 x 768 pixels og op efter?

Går man ind under "Udvidet billedsøgning" kan man jo kun vælge Små, Medium samt Store
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. august 2004 - 12:01 #1
Jeg har ikke kunnet få det til at virke, heller ikke med forskellige operatore. jeg forsøgte med inanchor:"width='1024' hight=768´'" men jeg synes ikke det virker ordentligt
Avatar billede mc_goblen Praktikant
03. august 2004 - 13:04 #2
Øv, det var en skam! For hvis der er nogen der har styr på Google, så er det vist dig! - jeg læste din artikkel "Hackernes værktøj nr. 1, Google" for nogen tid siden, med stor fornøjelse... :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. august 2004 - 14:36 #3
Avatar billede mc_goblen Praktikant
05. august 2004 - 20:44 #4
rkhdk --->

Hmm ja, det virker sådan nogen lunde! Fik listet en del billeder i 1024 x 768, også et enkelt i 908 x 768... Mystisk! Har du evt. en ide til hvordan man også får den til at vide billeder som er større? - kan man lave noget lig med og eller større end?

I kan begge smide et svar, så kan I dele point! Hvis det ellers er i orden med jer!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
06. august 2004 - 12:31 #5
jeg har aldrig haft brug for at finde billeder i en bestem størrelse, så jeg prøvede bare at skrive size:1024*768 og det virkede.. så hvordan du få den til at vise billede større end 1024*768 uden at bruge eks size:1200x1024 ved jeg ikke, men prøv dig frem ;o)

Du kan jo også skrive til alltheweb.com og ønske denne feature
http://www.alltheweb.com/info/contact/feature

lad bufferzone få point, da han jo svarede på dit spm ;o)
Avatar billede mc_goblen Praktikant
09. august 2004 - 08:33 #6
Det er bare i orden :)

Jeg lukker hermed spørgsmålet og lader bufferzone få point.

Tak til jer begge