Avatar billede brammi Nybegynder
02. august 2004 - 15:25 Der er 42 kommentarer og
2 løsninger

Mit msn lukker ned

Heey alle Exp..!!

Jeg har brug for jeres hjælp..!!!!
Hver gang jeg åbner mit messenger 6.2 så når den lige og logge på og så lukker programmet sig altså msn...!!!! jeg har prøvet at afinstallere og installere igen meen det virker stadig ik...!!

Hvad skal jeg gøre..???

>> Brammi
Avatar billede coolstar Nybegynder
02. august 2004 - 15:35 #1
logger den dig af, eller er det hele klienten der lukker ned ?
Avatar billede brammi Nybegynder
02. august 2004 - 15:39 #2
Den lukker klienten ned
Avatar billede brammi Nybegynder
02. august 2004 - 15:41 #3
Og det er egentlig nod være pis for jeg har hårdt brug for min messenger...!!!! Sååååeh ja
Avatar billede coolstar Nybegynder
02. august 2004 - 15:57 #4
få dig en anden version af msn(messenger)... Og opdater når den nye 6,3 kommer...

andet kan du ikke gøre...
Avatar billede brammi Nybegynder
02. august 2004 - 16:00 #5
hvor får jeg det henne
Avatar billede brammi Nybegynder
02. august 2004 - 16:00 #6
altså inde på msn.dk meen der kan jeg kun finde 6.2
Avatar billede coolstar Nybegynder
02. august 2004 - 16:06 #7
6,3 er ikke lanceret endnu, men du har vel 4,xx liggende i din standard config af windows... brug det indtil 3,6 frigives inde på msn.dk

du kører ikke gennem proxy vel?
Avatar billede brammi Nybegynder
02. august 2004 - 16:06 #8
hvad er det..!!! hMM OG KAN IKKE ÅBNE MIN 4.7
Avatar billede dennisbj Nybegynder
02. august 2004 - 16:07 #9
undskyld mit sprog men fuck M$ msn,,,, det er da helt utroligt alle at de ikke kan lave en chat client som msn 4.7 som bare virker???? DERFOR har jeg helt droppet M$ msn og bruger AMSN hvilket er et MEGET fedre program og du har MANGE flere muligheder for og bestemme hvordan den skal reagere,, plus at istedet for og bruge det udpn eller hvad nu msn bruger for og overføre filer så har amsn en en tcp port den bruger :)
Avatar billede dennisbj Nybegynder
02. august 2004 - 16:07 #10
ashhhhhh i skal jo ha et link http://amsn.sourceforge.net/
Avatar billede dennisbj Nybegynder
02. august 2004 - 16:08 #11
er den ikke et svar værdigt?
Avatar billede brammi Nybegynder
02. august 2004 - 16:08 #12
ja meen er der så alle de der plugins og kører den med samme smileys som almidelig msn og kan ens kontanktpersoner se en på det..!"!!!!
Avatar billede coolstar Nybegynder
02. august 2004 - 16:10 #13
lad mig gætte dennisbj, du elsker sikkert linux og php...
Avatar billede dennisbj Nybegynder
02. august 2004 - 16:11 #14
jada jeg sage jo den var bedre skal jeg sende dig et screen dump så kontakt mig på cartman_dk@hotmail.com      tro mig den er bedre du kan selv se  smiles folk har i deres nickname når du bare kigger på alle dine contacts
Avatar billede dennisbj Nybegynder
02. august 2004 - 16:12 #15
coolstar nej bare linux men bruger også amsn på min xp
Avatar billede brammi Nybegynder
02. august 2004 - 16:12 #16
Hvilken en skal jeg hente inde på deres side...??
Avatar billede brammi Nybegynder
02. august 2004 - 16:13 #17
og så er det heller ik dansk..!!
Avatar billede dennisbj Nybegynder
02. august 2004 - 16:15 #18
jo!!!! du kan vælge dansk "mener jeg" sec du skal hente http://prdownloads.sourceforge.net/amsn/Amsn-Pack-0.92.exe?download
Avatar billede dennisbj Nybegynder
02. august 2004 - 16:16 #19
tjekkede lige du kan vælge dansk når den er installeret
Avatar billede brammi Nybegynder
02. august 2004 - 16:16 #20
hmm meen det er jo dårligt fordi du kan ikke få alle de plugins som du kan få til msn..!!
Avatar billede dennisbj Nybegynder
02. august 2004 - 16:17 #21
hvilket plugins vil du gerne ha away beskeder?
for dt kan den
Avatar billede dennisbj Nybegynder
02. august 2004 - 16:20 #22
hvor vildt er det ikke ,havde din bror på msn
Avatar billede brammi Nybegynder
02. august 2004 - 16:25 #23
JEG VIL HA MSN
Avatar billede dennisbj Nybegynder
02. august 2004 - 16:31 #24
:)
Avatar billede brammi Nybegynder
02. august 2004 - 16:33 #25
hmm sjovt nok virker amsn meen jeg vil ha MSN messenger
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. august 2004 - 16:47 #26
kig her http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/WinXP/Q_21054235.html , måske er der någet der ka hjælpe ;)
Avatar billede knighten Nybegynder
03. august 2004 - 17:52 #27
Jeg kan lægge installationsfilen til ver. 6.1 op til dig hvis du er interesseret og vil prøve at se om det virker.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. august 2004 - 20:50 #28
coolstar - undskyld jeg kommentere din kommentar "andet kan du ikke gøre..." kender du til problemet, og tjekket alle de løsningsforslag inden du smider en kommentar hvor du påstår der intet andet er at gøre end at vente?

Nå til selve spørgsmålet, Kan høre du snakker meget om plugins, har du installeret MSN plus ? for dette kan nemt være kilden til det ikke virker.
Avatar billede coolstar Nybegynder
04. august 2004 - 22:27 #29
Msn plus er efter egen erfaring noget ustabilt lort og fyldt med virus.

Triple-x du lidt hård nu, men nej har ikke tjekket alle løsninger, men tvivler på man kan.!
Avatar billede dennisbj Nybegynder
04. august 2004 - 22:33 #30
coolstar: og fyldt med virus??? øhhh okay virus alligevel er det noget du kan dokumentere eller har erfaringer med
Avatar billede coolstar Nybegynder
04. august 2004 - 22:36 #31
ja det kan jeg...

hvis du søger på coolstar og hijackthis så finder du mit spørgsmål ang. msn plus og mig... kom igen ven :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
04. august 2004 - 22:38 #32
http://www.eksperten.dk/spm/364523 <--- der kan du læse om det. Tja må vel være dokumentation nok...
Avatar billede dennisbj Nybegynder
04. august 2004 - 22:38 #33
he skal de bøde for at du har hentet deres software et andet sted end lige deres mirrows? og nej har ikke søgt på dit indlæg for jeg tror ikke på der er virus på den :) er det deres sponser software du hentyder til?
Avatar billede dennisbj Nybegynder
04. august 2004 - 22:41 #34
LOL læste lige det første gider ikke engang læse det hele,, næste gang du installere noget så husk og LÆS før du siger ja til deres sponser ikke? så det er måske deres skyld at du siger ja til at de godt må installere det?
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. august 2004 - 22:59 #35
coolstar - jeg siger ikke du skal lede hele nettet igennem for muligheder for hvorfor programmet går ned, men til en anden gang så husk der sidder også andre eksperter som kan hjælpe, og som regel er der ALTID en løsning på problemet ;)

og lige en ting mere, husk på at der er stor forskel på spyware og virus.
Avatar billede coolstar Nybegynder
04. august 2004 - 23:03 #36
gud er der, okay godt du lige informeret mig der. Takker.. vidste det sku ikke... noob...

dennisbj osv. sponsor omg lol altså hvor er I bare nørder eller ubegribeligt dumme... Gider ikke en gang bruge tid på at diskutere med jer, de minutter jeg har brugt på jer, er allerede spildt. omg!
Avatar billede dennisbj Nybegynder
04. august 2004 - 23:06 #37
dumme? haha hvem af os 3 føler sig mest dum tror du LOL

du er godt nok dårlig til og forsvare dine udtaleser
Avatar billede coolstar Nybegynder
04. august 2004 - 23:06 #38
fryd!
Avatar billede dennisbj Nybegynder
04. august 2004 - 23:07 #39
luk det her ? så han ikke spammer mere
Avatar billede coolstar Nybegynder
04. august 2004 - 23:08 #40
Kommentar: dennisbj
04/08-2004 23:07:25 luk det her ? så han ikke spammer mere <--- :) omg det er lukket dude ;-) *host*
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. august 2004 - 23:42 #41
dennisbj og coolstar - ta lige og køl lidt ned, der er ingen grund til at diskutere, og kan ikke helt finde ud af om du mente det ironisk at du ikke vidste der var forskel, men mange mennesker aner ikke forskellen, vil stoppe herfra og håbe på spørger har fået løst sit problem.

Sov godt og slut så fred
Avatar billede coolstar Nybegynder
04. august 2004 - 23:44 #42
jo tak jeg ved forskellen på spyware og vira...

uddybelse er jeg for træt til *gaab*

/Cool ohh its a star mmm Coolstar
Avatar billede coolstar Nybegynder
04. august 2004 - 23:46 #43
Takker for point, hvis du ønsker yderlige hjælp er du velkommen til at kontakte mig på thomas@musicon.dk eller fange mig på icq 133146476...

Sob godt til alle og brammi håber det nye msn løser dit prob.

/Cool ohh its a star mmm Coolstar
Avatar billede coolstar Nybegynder
04. august 2004 - 23:49 #44
Brammi forresten så en anden gang er 30 point nok for sådan et spm. her...

Kan se jeg fik 200, det er alt for meget at give, du må sige til hvis du vil have nogen af dem tilbage igen...

/Cool ohh its a star mmm Coolstar