Avatar billede tendal Nybegynder
31. juli 2004 - 23:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvorfor kan min USB netværks adapter ikke finde min access point?

Hej
Jeg har lige købt en Access point fra Belkin som jeg har koblet på mit stofanet modem - med i pakken fulgte en Wireless USB netværks adapter. Jeg kan uden problemer bruge min bærbare med trådløs netværks kort fra Belkin - men USB adapteren som jeg forsøger at koble på den stationære vil bare ikke fungere. Der er fint signal til Access pointen. I hvert fald viser det medfølgende software at der er 100 % signal, men når jeg kører det software som følger med access pointen - et stykke software der bruges til at finde access point i nærheden - men nej den kan ikke finde nogen. Jeg fårstår ikke hvorfor, når der nu er 100 % signal hvorfor kan den så ikke finde access pointen?

Håber nogen kan hjælpe?? :o)
Avatar billede frhavn Nybegynder
24. august 2004 - 21:26 #1
Hej Tendel

Jeg har samme problem, så hvis nogle kan hjælpe er det bare FEDT!
Avatar billede tendal Nybegynder
08. september 2004 - 16:11 #2
Fjener spørgsmålet