Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
31. juli 2004 - 17:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med javascript

Hejsa, håber I kan hjælpe... Mit problem vedrører egentlig kun den blå avis. Når jeg vil se annoncebilleder, skriver den "javascript void 0". Er der nogen herinde der kender til problemet og ved hvordan det løses?
Jeg har W2000, Norman, alle Win opdateringer og div. spywareblokere. Jeg har prøvet at slå alt dette ekstra fra uden det hjalp. Ydermere har jeg haft fat i DBA's supportafd., uden de kunne hjælpe!
Avatar billede simonfreiesleben Nybegynder
31. juli 2004 - 17:21 #1
Det er ikke et problem i sig selv at den skriver 'java script:void 0;' Det skal den gøre! Kan du ikke forklare problemet lidt nærmere..
Når jeg holder musen over det lille kamera-ikon, så står teksten 'java script: void 0;' i status linien. Dusen kommer der lige ved markøren et lille layer (vindue om du vil), hvori der først står 'Henter billede' med et lille ur der kører indtil billedet er fundet. Trykker jeg på kameraet kommer der et rigtigt nyt vindue med billedet i større format.
Hvad sker der hos dig?
Avatar billede sascha Nybegynder
31. juli 2004 - 17:23 #2
Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
31. juli 2004 - 17:53 #3
Ok! Jeg troede bare det hang sammen. Når jeg holder musen over sker der intet og når jeg klikker, skriver den "der opstod en fejl på siden". Der kommer simpelthen intet billede frem.
Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
31. juli 2004 - 17:56 #4
Jeg prøvede linket, men jeg har prøvet at slå alt fra uden det hjalp!
Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
28. august 2004 - 12:24 #5
Jeg lukker!