Avatar billede holmmorten Novice
31. juli 2004 - 02:37 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Sletning af artikel

Hejsa

Er det muligt at slette en artikel, som man selv er forfatter til?? Synes ikke længere den er aktuel..!!

MVH

Morten
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2004 - 02:38 #1
Nej, men du kan sætte den til at være under redigering, og så kan vi andre ikke se den.
Avatar billede roenving Novice
31. juli 2004 - 02:58 #2
Bingo !-)
Avatar billede serverservice Praktikant
31. juli 2004 - 11:06 #3
Jeg synes ikke løsningen er optimal da jeg også gerne ville have slettet nogle artikler.
Problemet er at man ser jo alle sine gamle artikler når artikelkategorien åbnes og det er irriterende/unødvendigt.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. juli 2004 - 18:30 #4
Roenving, din fusker.. er det sådan du får dine points? ;-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. juli 2004 - 18:32 #5
PS: Det har været oppe før.. man kan ikke slette artiklerne..

Artikler kan:
- sættes til "under redigering" - det er kun dig der kan se dem
- lukkes af (co)admin(s) - kun (co)admin(s) kan få adgang til dem
Avatar billede serverservice Praktikant
31. juli 2004 - 18:38 #6
Nå det er derfor han har fået så mange point det sidte årstid? - tænkte jeg nok *s: Jeg vil overveje at bruge hans svar i andre spm. eller linke til løsningen hvis det er ok - roenving?
Avatar billede holmmorten Novice
31. juli 2004 - 21:57 #7
Men hvordan får man co-admin eller admin til at slette dem... ???
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. juli 2004 - 23:03 #8
Admin skal slette posten fra databasen. Der skal nok specielle omstændigheder, til at han vil slette noget, direkte fra databasen.

Da du kan sætte den til at være "under redigering", skal du ikke regne med, at admin sletter den fra databasen.
Avatar billede roenving Novice
01. august 2004 - 00:13 #9
Præcis derfor har jeg akkumuleret mange point ...

-- hver eneste gang folk har lavet spørgsmål med 0 point i præmie, har jeg samlet resterne !-)

-- og jeres observationer er i øvrigt rigtige !-)
Avatar billede holmmorten Novice
01. august 2004 - 13:52 #10
D var nu egentlig ikke for at være nærig med point, at jeg har sat den til 0, men jeg troede bare, at når man rettede spørgsmål til co-admin, skulle man ikke give point, da han sikkert ikke var interesseret i dette.....

sandbox og dannyboyd - i kom med svaret(ene), så point til jer... har oprettet nyt spørgsmål med point til jer...

Tak for hjælpen
Avatar billede serverservice Praktikant
01. august 2004 - 13:58 #11
nej vi skal da ikke have point for et koadmin spm...
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2004 - 02:57 #12
Nixen. Det var bare roenving, som lige skulle mobbes lidt. Han kan godt tåle det. ;-) Han er desuden  coadmin, så det er da meget rimeligt, at han svarer i denne kategori - også selv om hans svar bare var at give mig ret.

Og det er normal kotume at spørgsmål, der handler om brugen af eksperten og den slags, er gratis, så du skal slet ikke smide point på bordet for det.
Avatar billede serverservice Praktikant
03. august 2004 - 08:28 #13
Jeg synes da det er flot at han vil give os point for at mobbe roenving *s
Avatar billede roenving Novice
03. august 2004 - 15:05 #14
-- det skal ikke brede sig, fordi vi så tager §2.2 i reglerne i brug *lol*
Avatar billede holmmorten Novice
27. september 2004 - 15:01 #15
synes lige det var tid til at lukke... :-D