Avatar billede mrniceguy Nybegynder
30. juli 2004 - 17:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows Bruger Login Script

Jeg kan ikke programere, så jeg tror det er en let sag for Jer.

Jeg er ved at lave et meget lille login script som ser sådan ud indtil videre:

MD \\win2003\sysvol\%username%
Net use q: /delete
Net use q: \\Win2003\sysvol\%username%

Mit problem er, at brugeren kun må have rettighed til sin mappe.
Hvordan går jeg det?
Avatar billede mrniceguy Nybegynder
30. juli 2004 - 19:09 #1
ups forkert sted... sorry
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. juli 2004 - 19:13 #2
Du skal lige markere dit navn i boksen, og derefter klikke på Accepter-knappen. Sig det videre :-)
Avatar billede mrniceguy Nybegynder
30. juli 2004 - 20:11 #3
`takker
Avatar billede mrniceguy Nybegynder
30. juli 2004 - 20:13 #4
forresten, hvis der er nogen der kan hjælpe mig med det, har jeg lagt den her http://www.eksperten.dk/spm/524843