Avatar billede discodvaergen Nybegynder
30. juli 2004 - 14:21 Der er 4 kommentarer

usb storage device

hejza..

jeg har for kort tid siden formateret min comp og installeret xp igen.. jeg har en sandisk cruzer mini og en mp3 afspiller, begge bruges som lagringsenhed via usb... men nu har jeg et problem.. hver gang jeg sætter en af dem i, skal den til at installere en usb lagringsenhed driver..

problemet er at den finder den, og det slutter af med at den siger at den ikke passer til den platform.. hvor finder jeg denne fil henne, f.eks. på nettet?

usbstore.sys??
Avatar billede discodvaergen Nybegynder
30. juli 2004 - 15:00 #2
jeg har prøvet at overskrive den, men det hjælper intet :(
Avatar billede nopsen Ekspert
30. juli 2004 - 16:53 #3
kører du med service pack 1?
Avatar billede nopsen Ekspert
30. juli 2004 - 16:55 #4
efter du har geninstalleret, har du så sørget for at installere alle de tilhørende drivere til dit system? og derefter hentet alle opdateringer hos microsoft?
altså udover at du skal ha SP1 inde, da den indeholder understøttelse for USB2.