Avatar billede mega-hawk Nybegynder
28. juli 2004 - 21:52 Der er 1 løsning

Webcam uden lys

Hej.

Jeg har et gammel pen cam som jeg bruger som webcam og det er jeg nu godt træt af så jeg har fået fat i et nyt cam.
Det er et digi cam og det står det også kan bruges som webcamera.
Det tager rigtig gode billeder så går ud fra det også giver et godt webcam, men problemet er bare når jeg slutter det til er det hele virkelig meget sort.
Det er ik noget automatisk lys i den om jeg så må sige.
Jeg har installeret programmet til dem som fuldte med på cd'en og der er et program med som den IKKE installerer og jeg ved ikke om det er der jeg skal gå ind og ændre noget.
Jeg har ledt og ledt efter drivere, men alt jeg har fundet er noget på tysk og fransk.
Jeg vil gerne have det på engelsk.
Nogen som ved hvad jeg skal gøre?
Mit cam er et Fujifilm Digital Camera EX-10

Vil lige til slut sige jeg har fundet 1 engelsk driver, men ingen programmer der til...
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
02. oktober 2004 - 15:22 #1
lukker