Avatar billede eksperten_ Nybegynder
28. juli 2004 - 15:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Konvetere Publisher dok. til *.PDF

Hvordan kan jeg konventere mine publisher filer til pdf filer? Har Adobe Acrobat 5.0 og Acrobat reader 6.0 men i begge programmer skal man konventere ONLINE og det tager tid og koster penge. Kan det virklig passe at det er den eneste mulighed???
28. juli 2004 - 15:23 #1
Hvad mener du med at konvertere online?

Hvis du har Adobe Acrobat 5 installeret, udskriver du direkte fra Publisher til printeren, kaldet Adobe Destiller. Herefter bliver du bedt om filnavcn m.m.
Avatar billede eksperten_ Nybegynder
28. juli 2004 - 15:25 #2
jamen jeg skal ikke udskrive dem, det er et folag der skal bruge dem i det format...
Avatar billede perj Nybegynder
28. juli 2004 - 15:28 #3
Når du vælger at udskrive til fil, og vælger filnavn, gemmer du det blot på din harddisk. Prøv engang.
PS: Det er også det erikjuul mener med sit svar.
28. juli 2004 - 15:29 #4
Ja, men det er nu den måde det fungerer på.

Du får ikke lavet nogen udskrift; men da pdf-formatet er et udskriftsformat, udskriver du til printerdriveren Adobe Destiller, der opretter pdf-filen.
Avatar billede eksperten_ Nybegynder
28. juli 2004 - 15:32 #5
FANTASTISK tak. Og værsgod.