Avatar billede mickni33 Nybegynder
27. juli 2004 - 17:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke hente billeder fra mit Ixus

Jeg har installeret og sat mit Ixus i pc'en. WIN98.
men når jeg åbner softwaren/programmet som følger med sker der ingenting.
Jeg klikker på "CameraWindow set Auto-launch" og der viser sig et Icon nede i startlinien men...... kun i to sekunder så forsvinder det. Dvs programmet starter ikke op så jeg kan hente billederne.

Der viser sig heller ikke en ekstra "disk" i Denne Computer når Kameraet er sat til.

I enhedshåndteringen er der ingen "spørgsmålstegn" så jeg regner med at alt er installeret rigtigt
Er der nogen der kan hjælpe med det ??
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
27. juli 2004 - 17:54 #1
jeg havde samme problem ... bare med win2k.  da jeg afinstallerede og installerede igen (først med drivere, og bagefter software), så fungerede det hele ..
Avatar billede mickni33 Nybegynder
02. august 2004 - 11:12 #2
mit cd rom drev er lige gået i stykker :-(