Avatar billede pillpopper Nybegynder
26. juli 2004 - 08:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Placering hvad er

Hej jeg kan se i min konto indstillinger at der er en der hedder *Placering* så er det jeg vil spørge hvad betyder de ting der står deri feks. *ISÆR* - den der står *optjent* på (kan man købe et Pro-abonoment for dem, eller hvad menes der med dette??  Og hvis jeg sætter det link ind som det er på som jeg får frem i mine konti-indstillinger og sætter ind (mens jeg er logget på) kan ANDRE BRUGER så misbruge min konto i den form at feks. rette i min adgangs-kode og lave alt muligt lort ved ens konti??

På forhånd tak:-)

m.v.h

pillpopper
Forsat god dag;-)
Avatar billede kenp Novice
26. juli 2004 - 08:41 #1
placering ->hvor ligger du på eksperten :)

Hvis du optjener point nok til at ligge i top 100 i en måned, så får du gratis Pro. i den efterfølgende måned.
Avatar billede kenp Novice
26. juli 2004 - 08:43 #2
her står der lidt om hvordan det med at tjene til gratis pro. http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=114

Nej folk skal have din kode for at rette.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2004 - 08:45 #3
ang "hvad betyder de ting der står deri feks. *ISÆR* - den der står *optjent*":

brugernavn: dit brugernavn :-)
#: din placering
tjent: points der får, ved at besvare spm
opsparet: "dagpoints".. du får 5 points for hver dag du er medlem af eksperten.dk
brugt: points du har brugt på spm eller artikler
ude: points du har ude, i form af oprettede spm
total: tjente points + dagpoints - brugte

"kan ANDRE BRUGER så misbruge min konto..": nej, det kan kun se deres egne data.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2004 - 08:47 #4
PS: Spm om eksperten.dk plejer at være gratis, og man plejer at oprette disse i kategorien http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/Generelt/

Dvs, når du mener at have fået svar på dit spm, lægger du selv et svar, markere dit navn i boksen, og klikker på Accepter-knappen.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2004 - 08:53 #5
pillpopper> Gør dig selv (og os) en stor tjeneste, og læs ExpFAQ: http://expfaq.1go.dk/

Du har vist været væk længe (har set dig før)..
Avatar billede pillpopper Nybegynder
26. juli 2004 - 09:38 #6
thesurfer du siger jeg skal gøre dig/Jer en *STOR* tjeneste ved at læse reglerne for E¨¨ tror du ikke jeg har gjort dette el. ville jeg jo nok ikke stille det spørgsmål og bruge point & ikke mindst tid på det hvis jeg selv kunne finde frem til svaret, ( jeg har andet at lave der er meget vigtigere) - desuden er jeg GODT TRÆT af at blive headhuntet af nogle bruger (der er tale om 2 stk. & jeg nævner ikke nogle navne for det bliver nødvendig - det kan de der vil se/finde ud af det selv læse sig frem til i mine brugerindstillinger).
Jeg er glad for at jeg IKKE er den eneste der siger at her på eksperten.dk er det ved at blive godt sløvt og useriøst og de har været her som pro-bruger i 3-4 år nu så jeg er ikke helt gal på den.
Desuden gider jeg IKKE at læse & lære/kende *ALLE* de regler der er for de websites jeg er bruger for jeg er ikke en 120GB memory com.

Dette med at genere mig personligt er IKKE myntet på dem thesurfer bare så de er klar over det , men jeg er bare nået til det punkt at jeg snart ikke gider at være bruger herinde ret meget mere hvis det forsætter på denne måde og der er mange andre steder der er bedre og hvor folk er høfligere end her (desværre) da mit første gangs indtryk af denne site var *TOTAL COOL* i den form at folk gider at bruge deres forneme tid på at svare en på et problem og hjælpe så godt som muligt selvom det er kl: 03:00 om natten..    Men den er ligeså småt ved at gå over hvilket er sørgeligt men sådan er det nu åbenbart her på siten!

Det bedste svar på mit spørgsmål går til *kemp* da det er det jeg får MEST ud af, 1000 tak for hjælpen kemp ;-) -- gider du lige oprette et svar (bare sæt et punktum så får du pointene:-)
Avatar billede kenp Novice
26. juli 2004 - 09:46 #7
nææ behold du dem bare selv :) det var jo et spørgsmål om E, som jeg betegner som gratis c",)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. juli 2004 - 10:55 #8
pillpopper> Mit indlæg (26/07-2004 08:53:44) var ikke ment som et angreb.. og slet ikke på dig personligt. Når en bruger gør noget forkert/unødigt, og derved kræver at andre bruger tid på ham/hende, synes jeg at det ville være en god ide, at fortælle vedkommende hvordan man kan gøre det nemmere for ham/hende.

Og jeg synes at mit svar (26/07-2004 08:45:55) var OK, mht dine spm. Især svaret på "kan ANDRE BRUGER så misbruge min konto..". For det kan de ikke.

ExpFAQ er ikke Ekspertens regler. Den er lavet af nogle brugere her på eksperten.dk, for at hjælpe andre brugere. Det er den "uofficielle eksperten.dk FAQ", og hedder (ifølge forfatterene) "Vejledning til nye brugere af Eksperten.dk".
Det kan godt være, at man tænker "jeg er da ikke ny", men sagen er at den indeholder nogle gode informationer, som kan hjælpe brugere på rette vej.

- Forestil dig at alle/mange mange brugere skulle stille spm, ang hver eneste funktion/handling, der findes på Eksperten.dk
Det er derfor ExpFAQ blev oprettet.

PS: Jeg er selv en af dem, der hjælper folk, selvom kl er 3 om natten..

PPS: Ekspertens regler er http://www.eksperten.dk/regler.phtml
De er lavet af admin, sammen med nogle brugere/coadmins.

PPPS: Jeg kommer sikkert til at virke r*v-irriterende, men du mangler stadig at markere dit navn i boksen, og derefter klikke på Accepter-knappen.
Det er noget "nyt" der er kommet i den nye version af Eksperten (version 4). Det skulle man ikke, i den gamle version (version 3).
Admin har bare ikke udsendt en email, om de nye funktioner der er i version 4.. hvilket han godt kunne tage og gøre, synes jeg..
Avatar billede pillpopper Nybegynder
26. juli 2004 - 10:55 #9
Jeg bukker & takker for det det er pænt af dig og især at bruge din tid på det;)
m.v.h

pillpopper

kan du have en forsat god dag!